2010年9月20日星期一

蟄伏

原來不知不覺間蟄伏了好一段日子,


大概六十個晝夜吧﹗


差不多一整個冬季。


我對冬天沒有偏見,


只是這個冬天著實太難過了﹗


打從七月中開始,


壞消息一浪接一浪,


朋友親人相繼患病。


親人在千里之外,


有心無力,忙幫不上,


還幸有禱告的權柄,


就全交託天父好了﹗


當然更要感激其他的親人﹗


遠的幫不上,近在咫尺的朋友同事,


當然義不容辭,


可以幫的盡力去做。


身心俱疲,


連網誌更新,都只感到有心無力。


再加上有一段時間Yahoo極不穩定,


有格歸不得﹗奈何﹗


春天來了﹗


萬象更新,



重新起步﹗

2 則留言:

  1. 終於見到老媽子更新Blog了﹗等到我頸都長了~~~~
    每天我都會到訪老媽子的Blog一次,就是期待著今天了﹗Yeah~~

    回覆刪除
  2. 我又何嘗不是?每天都來貢吓貢吓,睇吓有無新消息﹗得知你身體健康,人也即時開心晒﹗快啲去我處睇吓我個 Emily 啦﹗

    回覆刪除