2012年7月16日星期一

簡遊首爾 Day 1








腦袋生氣了﹗
每天公事私事閒事大事小事,
沒完沒了的把它撐得呆呆的,
記憶體怠工,
容易把事情忘個一乾二淨﹗


要不是整理照片,
根本忘掉了四月份曾經外遊。
思前想後,
還是趕緊以僅餘的記憶把行程記下來。

整個旅程當然以回港為序幕,
一如以往,先來一幕「飛機唔易上」
擾攘了一個早上,最後登上袋鼠航空,
終於4月7日如期抵港,只是比原定時間遲了好幾小時﹗

起程前著實太忙太太忙,
只出了往返首爾的機票,
訂了酒店,僅此而矣﹗
其他旅遊資料一概欠奉。
抵港後火速跑到書店買來一本首爾的旅遊書,
草草定了個大方向,
其他細節留待飛機上再計劃。
反正今次只是簡遊,晚機去早機返,
四天行程,實際上只有二天 full day,

數小時的航程,正好用來準備行程,
出發前在網路上發現了機場巴士 discount coupon,
每人每程巴士減1000韓圜(約1澳元)。
1000韓圜算不了甚麼,總之感覺良好就是了﹗
上一趟韓遊是十多年前的事,
那時候俊少才幾歲,唸幼稚園;
對於首爾(當年的漢城)完全沒有印象,
今時今日,
他知道K-Pop和Samsung來自Korea。


應該是景福宮吧﹗噢﹗原來當年嫲嫲相當「亞珠媽」look喎﹗

言歸正傳,航機抵達仁川國際機場時已是晚上八時多,
機場相當大,從停機閘到海關走了相當長的一段路,
沿途展示了很多圖畫,該是兒童畫吧﹗
可惜大家步履匆匆,無暇細賞。
過關之後趕緊跑到大堂查詢機場巴士的位置和購票,
排了好一陣子的隊,再用盡九牛二虎之力跟那位小姐溝通,
原來用discount coupon不用預購,只可以直接上車前跟司機買票。
(切記用最最最簡單的英語+智能電話,感謝科技﹗
要不是把利用電話顯示酒店資料,可能要多花半小時﹗)

根據服務員小姐的指示,巴士站就在機場外,
原來機場真的好大好大,往外的巴士路線也好多,
走了好一大段路,找到了我們的6004巴士站,
原來剛錯過了一班車,被迫於寒風中多等半小時。
終於車子來了,可機大叔完全韓語對白,
幸好之前拿了英韓版的地圖和文通圖,
之前再請服務員小姐把目的地車站圈起來,
大叔一看,就完全明白。
司機大叔服務一流,先把落車站的貼紙貼在行李上,
再逐一把行李送入車廂中。

一個多小時之後,抵達酒店,
安頓一切之後,也差不多晚上十時多,
飛機上的那頓輕膳也真的太輕了吧﹗
不得不出外覓食。

下榻的酒店位於漢江以南的禿山區,
是商住區,跟明洞東大門那些旅遊區不同;
晚上十時過後絕大部份的食店都關門了,
幸虧酒店旁仍有兩間未關門的食店,

寒風凜凜,飢腸轆轆,
也管不了那麼多,走入其中一間,

看不懂韓文,也不知道甚麼是Hollack 魚,
既來之則安之,反正真的好餓啊﹗
店內分傳統韓式和西式兩區。

老闆火速端來一桌子泡菜和冷開水,
好奇怪﹗天寒地凍,韓國食店似乎就只有冷開水﹗﹖
難道他們就不怕冷﹖寒天飲冰水....


當然還有圖文並茂的餐牌,
我們點了一客冷麵、一客鐵板魚餅,
還有一客相信是比較辣的煮魚套餐(只能看圖推敲﹗)

這個魚鍋味道鮮美,可惜我覺得太辣,但老夫子卻覺得不錯。

冷麵是紅薯麵,味道不錯,相當爽口,只是泡在冷湯中不大習慣。

魚餅最好味






滿滿一桌子菜,才16000韓圜左右,少於廿元澳幣,物有所值﹗
第一天行程完畢﹗





4 則留言:

  1. 真係好耐冇黎睇老媽子既blog喇>_<" 抵打...

    哎呀~~我兩個星期前去完韓國,五天啊^^
    我係跟團的^^
    老媽子今次自由行啊?
    睇番你既相,令我好回味上兩個星期的旅程,
    好開心^^我岩岩參加完果個係購物團,
    玩既就得一日,玩樂天世界同埋上水樂園,
    其餘都係購物為多,
    介紹你丫,去韓國一定要買護膚品架﹗
    不過就一定要批發咁買...因為係批發先比較平-3-"
    買d番去送比朋友都好好^^
    呢期韓國興蝸牛面霜﹑面膜果d啊....試下^^
    我地都買左吾少護膚品^^

    Btw,我地有一餐都係自費的,
    同樣同老媽子有一個問題,就係韓國好多都係用韓文,
    連英文都好少~~同埋韓國人亦吾係好識英文,
    所以我地用吾到英文溝通>_<"
    所以自費果餐都冇辦法叫到野食,最後買左幾個杯麵同埋一個pizza番酒店食咋>_<"
    不過韓國既食物真係幾平,
    比起香港比得多,同埋又可以試下韓國文化既食物,都挺好的﹗

    不過留多幾日,會發現,香港既款式多好多,
    韓國只係得韓燒﹑火鍋等等~~
    款式就只有咁多…如果要食到日本野﹑其他國家既食物就難d了~~
    所以香港有美食天堂之稱真係當之無愧=]

    丫~~~吾知你識吾識幾句簡單既韓文?
    係導遊教我地的^^幾有用架^^
    可以當係不時之需啊^^

    come sa mi da <----多謝
    ar 良 ha 些 喲<--你好
    外賣喲<----幾多錢?
    屙d野喲<----去厠所
    化妝set <---用普通話讀 解洗手間
    呀豬媽<----老闆娘&結左婚既女人
    pizza喲(貴)
    殺家set(靘女)
    雪糕ju些喲(辛苦哂)
    拑親see me da(5洗客氣)

    haha~~ XD 希望幫到你啦^^

    回覆刪除
  2. haha~~原來係4月既事了>_< haha~~
    我都有行過明洞啊,都幾多野睇,
    好似香港旺角既花園街咁..吾知你有冇行過呢^^ XD
    襪?我都買左啊﹗真係好抵啊﹗平均都係1000w一對,兌番都係約$7一對,
    而且全部係正牌黎架,真係全棉,好著啊﹗^^
    我買左對Hello Kitty 襪 XD haha~~

    不過香港果d仲平,有d$3一對,不過d 質地就薄d,
    但就夠平XD haha~~

    我都想去多次韓國,
    購物真係一流^^

    回覆刪除
  3. 你們好利害, 我唸我不會去korea 做自由人

    hahaha....冷凍的天氣食/飲凍野, 其實我的中醫有講過話咁樣係好d...
    我唸下可能都係, 凍野可以有助胃南下的脂肪凝固, 咁咪快暖d kaaakaaa

    回覆刪除
  4. April was still cold in Seoul?

    回覆刪除