2010年4月17日星期六

來去匆匆

不經不覺,原來已蟄伏了半個月﹗


兩個星期的 term break假期,


來也匆匆,去也匆匆﹗


期間其實曾經「微服出巡」,


往香港跑了一轉。


今趟「低調」出走,是明智決定,


為免「失約」於一眾好友,唯有抵港再約。


事實上果然又再次上演「飛機唔易上」的延續篇。


最後比原定日子遲了三天,因為留港的日子也相繼縮短。


因為只剩下幾天,因此也就沒有廣邀良朋,


同一時間,facebook跟部落格都沒有更新;


初嚐短暫「人間蒸發」的滋味。


往機場跑了好幾趟,好幾次失望而回,


最後一趟,清晨5時往機場去,最早的一班「失敗」了,


唯有呆等兩小時後的另一航班。


正在納悶之際,


看見了...




是彩虹﹗


是一度好大好大的彩虹,


橫跨著整個機場,可惜我的DC未能把整度彩虹拍下來。


我對彩虹是有種莫名的偏好,


這是神給我們的應許,


雨後,總會有彩虹﹗


心情好了一點,跑到別家航空公司再接再厲,


出乎意料地順利領好登機證,


輕鬆雀躍地往禁區去。


「幸運」地,被揀選了作抽樣緝毒撿查,


就是拿了一張試紙往衣物上沾些纖維,再放入機器分析。


不過也真有點懷疑他們「抽樣」的準則,


我像毒梟嗎﹖


這已是第二次被揀算了﹗


算了吧﹗反正心情輕鬆﹗


只是原來好戲在後頭,


航班一再延誤,最後更要派餐券,


每人三十大元。


不禁想起差不多兩年前的機場流浪記.....


要花錢不難,可是要在食肆匱乏的悉尼機場禁區範圍花三十大元,


卻是有點難度。


因為要在同一間食店消費,消費時間有限(因為最初宣佈只有45分鐘時間),


再加上同一時間二百多人午膳,那幾間的食肆根本應付不了。


一字記之曰﹕亂﹗


還好,我家有個精算師,


跑到老遠的快餐店,買來了總值$29.80的食物。




至於我和老夫子,只有點了些「貴夾唔飽」的三文治﹗


根據俊少回報,同機的國內同胞更厲害,剛好用掉整整三十大元﹗



最終下午二時順利起飛,晚上十時前抵港﹗


 

5 則留言:

  1. 30蚊!? 咪成港紙270蚊有多喎!! 無記錯, 一碗麵係10-12蚊, 咪要食3碗??? 可唔可以買朱古力呀, 糖呀, 果d小食架?

    回覆刪除
  2. 唔係「馬後炮」,我都估到你去了香港,因為過往你去其他地方旅行,你會好「高調」話俾大家聽你即將遠行,所以暫停寫「老媽誌」﹗但係你每次回香港都刻意隱藏,因為你實在相識滿天下,為免「開罪」你的挈愛親朋,你都係回港後先透露行蹤,所以見你「失蹤」了兩個星期,加上你過往的做法,所以我一早估到你番咗香港﹗但見你冇搵我,所以也不打擾你,因為我擔心你上次給我的手電號碼已經無用了﹗

    回覆刪除
  3. 呢個假期真係好似好快過敢呀~~~~
    相信你都有個開心快活既旅程喎~!

    回覆刪除
  4. 難怪咁多日都吾見老媽子你更新網誌啦﹗原來又係去遠行,真係好羨慕你成日可以飛來飛去啊﹗今次玩得開心嗎?

    回覆刪除
  5. 一路都收唔到妳嘅訂閱通知!唉!我要向阿虎哥投降嘍! 我自己得閒上來睇睇好過囉!

    回覆刪除