2011年3月2日星期三

叉燒包

沒有一盅兩件的習慣,


從前如是,如今亦然。


 


在云云眾點心之中,


獨愛叉燒包,


最愛那微甜的外皮,


鬆軟卻實在,配上叉燒,一絕﹗


 


這天心血來潮,買來叉燒做餡料,


找來不錯的食譜,


做了兩籠叉燒包解解饞。


沒有加臭粉,反正都是化學品,


接受那不太鬆軟的外皮就是了﹗



新鮮出籠,誘人啊﹗



 






 


後記﹕該是兩星期前的網誌,忙 + 懶,一拖再拖﹗

5 則留言:

  1. 嘩…好正喎!想問咁大個蒸籠你係咪放在鍋度蒸?

    回覆刪除
  2. 我都係很愛义燒包的, 每次和同事去飲茶, 她們都會為我order

    回覆刪除
  3. 我就麻麻地鍾意食中式包,不過印象中,細個去親飲茶,屋企人都會叫籠义燒包俾我食,而我又好乖咁食哂佢,攪到佢地都以為我鍾意食添!都唔知 lee 啲係叫乖吖,定係叫冇性格呢?

    回覆刪除
  4. 你好叻呀,久不久自己做中式包點.可以請問這义燒包做邊個食譜做架?

    回覆刪除