2011年7月11日星期一

假期早餐【Egg in toast】

學校假期,不用急趕忙,


可以好好地享受早餐。


澳洲不比香港,早餐都比較簡單,


一杯咖啡、一片多士,又或者是cereal,


要吃一頓港式的早餐,所費不菲,


動輒十元八塊,划不來﹗


還是自家製好了,


平凡的多士 + 平凡的蛋 = 不平凡的 Egg in toast



 



事實上沒有甚麼秘技,將麵包用 cutter (可以選用心型)在包中央印出型狀,


在包面抹上牛油,放平底鍋上,把蛋打入洞中;煎至半熟,反面再煎。


又或者可以用焗爐,用grill的功能至蛋熟。


*麵包若是厚切可用一塊,薄片則用兩塊,以牛油黏合。


亦可以參考這個http://www.mrbreakfast.com/superdisplay.asp?recipeid=1440



一日之計在於晨,


假期的每一個早晨都彌足珍貴﹗


 

6 則留言:

  1. 整個早餐都咁花心思,讚!

    回覆刪除
  2. hi, 你好嗎? 很久很久沒有到來, 希望你仲記得我係邊個啦. 你個 真係好吸引, 令到我宜家都好肚餓呀. 時間過得真快, 或者我都無check blog 成 half year 啦, 呢段時間真係發生左好多事, 我記得你對我的鼓勵及支持, 或者兒時都有D pen pals, 雖然大家唔係見到個樣, 但關心都出自真心. God bless you

    回覆刪除
  3. 你的自家假日早餐好豐富, 但好健康, 更愛那富有創意的雞蛋三文治

    回覆刪除
  4. 老媽子, 真係好多謝你的鼓勵同支持, 太多事變左, 宜家有時都幾孤獨, 不過亦有個好消息給你知, 我係2011年的復活節, 我領洗了, 成為天主教徒, 亦是主內的姊妹, 願天主一直領我們應行的路, God bless you.

    回覆刪除
  5. 好特別呀~~我未見過可以咁樣整Toast架…老媽子你真係有諗頭…咁味道如何呀?

    回覆刪除
  6. 這種生活情趣可能在繁忙的香港,難以享受呢﹗

    回覆刪除