2011年10月22日星期六

茴香( Fennel)

每次走進蔬果店,就像走入了國際食材博覽館,
總會看見一些奇怪的食材,
就像這個看似「風笛」的東西,
經常在最近一輯的Masterchef中出現,
參賽者總愛用它來做沙律,
單看它的樣子,很難想像味道如何。
好奇心的驅使之下,
終於買來一試﹗

這東西叫Fennel,也叫做Florence Fennel,
上網查看,知道它叫球莖茴香。
把它切開,質感像洋蔥,
有淡淡的八角香味。
想試試看用來做中菜效果如何,
把它切粗絲,用來炒肉絲,
沒有特別配料,只加了點紅椒和黑椒碎,

味道不錯,原來煮過的茴香很清甜,
八角味不算太濃,
事實上我最怕太濃的八角味,
讓我聯想起俗稱「馬料」的咳藥水﹗

今趟測試合格,
看來食材表上可以多添一員。

5 則留言:

  1. 如果買的時間包埋上面d 葉, jamie olive 係用佢d 葉黎淹魚
    又或者可以用個葉/球莖打碎"炸"水, 加肉包dumpling :)

    回覆刪除
  2. 係噃﹗用來包水餃應該幾好味,又juicy,下次試吓先﹗佢上面無葉架,我估係上面會分開當spice咁一札札賣。

    回覆刪除
  3. 其實佢個樣都似西芹 o架,不過好似對腳腫咗嘅西芹噃!哈哈!

    回覆刪除
  4. i think it tastes like celery.

    回覆刪除
  5. 好都未見過有這樣的東西,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''

    回覆刪除