2009年12月30日星期三

歲末清貨【前言】

2009年就只剩下一天了﹗


12月本來就是非常忙碌的一個月份,


偏偏今年就兩度回港,忙上加忙。


往常的聖誕檔期運作也告脫軌,


今年我家的聖誕樹、薑餅屋,統統暫休一年﹗


基本上回澳的三個星期多,只維持最基本的運作。


積存了一大堆準備出blog的照片,本來打算假期中逐一post出,


突如其來的 Bonus trip,


唯有把一切待出的照片一拼推出。


在記憶中留個位置﹗

7 則留言:

  1. 香港等緊妳呀!

    回覆刪除

  2. Ada 姨姨﹕
    多謝你再來探我,媽媽話你個行程非常緊密,但你都願意 squeeze 一啲時間特登來送禮物,多謝你﹗我和哥哥都很喜歡你送的 tee shirt,正如媽媽所料,哥哥喜歡我個件多啲,因為係紫色囉﹗
    希望可以在你走之前再和你見一次面,因為我想再錫多你一啖﹗
    心榆上

    回覆刪除
  3. 會唔會係街撞到妳呢?如果係就有緣到不得了 la!

    回覆刪除
  4. 新年快樂 我知你忙到飛起,所以不敢滾搞你,約你。 希望來年你的一切都事事順利。

    回覆刪除
  5. 寫極都未有我架.....

    回覆刪除
  6. 慢慢來~!等你~!

    回覆刪除