2009年12月19日星期六

香港美食何其多之晚

今趟回港只有9天,卻參加了四個重要的飯局。


除了爺爺壽宴之外,也是奶奶的壽辰,兩老生日只相差四天。


嫲嫲生日那天,去了九龍城打邊爐,這家店子一派粵語長片年代的裝修,該是家出名的老店吧﹗手打的牛丸非常美味,其他的食材也新鮮。


另外爸爸的生日預宴,因為老爸的生日在1月初,未必會再回港,唯有替他預先慶祝。


此外更有母校的四十週年聚餐,真的美食停不了﹗



這個是甚麼海鮮卷,非常一般﹗



相當好的雪花牛,俊少包辦了一半﹗



我因為太上火,舌邊生了大「痱滋」,大家點了芫茜皮蛋湯底。



用料十足的手打牛丸



這是另一晚跟俊少到尖沙咀吃的晚餐,100元以下,極化算﹗




香港機場的晚餐,美味﹗



最後......


飛機上晚餐的頭盆。煙三文魚,份量比想像中大,吃了之後,主菜也吃不下了。


5 則留言:

  1. 咦?! 合興?! 識揀喎!! 下次試埋方榮記吖, 有d枱係用炭爐架, 同埋比合興更多嘢食揀, 仲正呀! 諗起都已流口水....

    回覆刪除
  2. 我都去過合興打過一次邊爐,我覺得那裡的牛肉很好味﹗

    回覆刪除
  3. 哈哈~!我都要唸唸同你去邊度食tea,如無意外我會同老公一齊出黎,歡迎你同先生俊少一齊出黎架,嗄...去邊度食tea好呢...

    回覆刪除
  4. 葵興<=>觀塘呀,明白,等我check下去邊好,我心唸緊可能去尖沙咀搵個地方坐下,不過如果唔近既話可以去觀塘APM,反正我地都會先電聯,到時再決定啦!

    回覆刪除
  5. 香港有名美食天堂,個朶唔係流 o架!

    回覆刪除