2009年12月12日星期六

真真火滾

Yahoo呀Yahoo!


真真火滾呀﹗


剛打好了一整篇的網誌,滿心歡喜往「立即發表」一按.....


出來的仍是編輯模式,下面有小小一行的紅字,說甚麼....


抱歉﹗內容有不恰當用字


甚麼是不恰當,再看一遍,沒有不雅用字。也沒有說明哪些是不恰當用字..


天哪﹗


難道要我休Blog不成﹖人家已經落後了很多天的網誌,正準備加緊追blog....


如今....叫我如何是好﹖


火啊﹗


 

8 則留言:

  1. 唔係呀嘛????!!!!!!! 我都休 blog 咗好耐, 唔洗出山啦

    回覆刪除
  2. 咪好似前一排咁囉!佢懶醒咁記住一啲係 Spam 留言成日都會出現嘅字或句,一 scan 到妳篇大作有嗰啲字就唔俾妳出,簡直撟枉過正,兼極度擾民呀!

    回覆刪除
  3. 多謝歡迎!!!! 都係浮吓浮吓咋, 仲好講, 我上一個留話比你的時候, 連個驗証都整咗好鬼多次呀, 幾驚連留句說話都唔得呀!

    回覆刪除
  4. 我都係咁話,以前都唔駛入驗證碼,最煩個碼又難睇﹗今次呢個係咩嚟架﹗

    回覆刪除
  5. 打完冇晒真係好激氣架。

    回覆刪除
  6. 哈哈!既然要休blog,不如得閒探下我留言啦 好彩我仲記得前 T4 是我最佩服的阿太級人物
    最好教我囡囡兩招,一世受用呀

    回覆刪除
  7. 唔好咁激氣,電腦野周不時都神神哋~~

    回覆刪除
  8. 同病相憐 北大人來了乎

    回覆刪除