2010年6月11日星期五

驚「虹」一瞥

早陣子天不斷的下雨,


差點兒忘了藍天的本相。


人也忙得昏昏沉沉的,


忙啥﹖


一言難盡,無事忙就是了﹗


謝謝天父,


上班時送上一抹驚「虹」﹗


那怕是瞬間即逝,


這天已注定是色彩斑斕的了﹗


2 則留言:

  1. 每次一下完雨,如果跟住放晴,我會立刻向天上望,看看能否和已在香港上空消失多年的彩虹打過照面,當然從來都沒有相見啦﹗

    回覆刪除
  2. 您就好啦, 成日都見"虹"...
    我女成日問我: 媽咪, 您有無見過彩虹? 我都想睇吓!! 我唯有打開個電腦, 再打開您既BLOG, 搵您所有既 "虹" 比佢睇... 跟住佢就話 : 哦... 咁我見過啦, 屋企都有 (屋企夜晚開燈, 有折射, 所以會有彩虹咁既線出現).... @~@
    希望下次可以比佢見到條真架啦.

    回覆刪除