2008年10月31日星期五

北遊記之三(必到之地)

北半球之旅第三天(22/9) 


 Q.E. Park, Granville Island, Stanley Park,Chinatown,五帆、漁人碼頭


今天行程緊密,早上在茶餐廳享用了一頓極便宜又美味的港式早餐後,隨即往Richmond 漁人碼頭出發。



呢個早餐好抵食,加幣6蚊,杯茶仲可以refill架﹗比澳洲平成半﹗



漁人碼頭



都係漁人碼頭


之後往Q.E .Park,先來個遠眺北溫哥華及Gas town 等




 



Q.E. Park



咪阻住我影相喇﹗



用 E zoom影嘅 Gastown


中午在 Granville market 以「掃街」方式午膳。(即是逐檔試。)其中最好味嘅係新鮮無花果同 Blackberry,不過食完個咀染晒色﹗掛住食,無影相﹗



Granville Island



水上的士,好可愛啊﹗



橋下面係 Granville Market




Market入面有好多蔬果和其他食品




林林總總的醬料


 


下午到市中心參觀千禧門(即係唐人街),五帆(B.C.會議中心),Steam Clock。



市中心的Steam Clock,真的會冒煙啊﹗




五帆中的四帆


 


--------待續---------

3 則留言:

  1. 哇,,,d食物好吸引呀...咁你有冇從中偷師咁呢?呵呵xD

    回覆刪除
  2. 見到咁多食物,真係好開心!好開心!好開心!

    回覆刪除
  3. 我去外地旅行甚少購物,手信另計,我和老公最喜歡到當地的 open market or supermarket 瀏覽﹗嘩﹗真的目不暇給﹗我真的不明白點解外國的街市又乾爽、又整齊、種類又多﹔而香港的永遠是濕淋淋的﹗雖然我都好喜歡係街市買餸,因為又平又新鮮﹗但如果香港的街市能做到外國一般,什麼病毒 or 病菌必能一網打盡,趕盡殺絕﹗

    回覆刪除