2008年9月5日星期五

過埠月餅

「行船爭解纜,月餅過埠先。」印象中這是某牌子月餅的廣告口號,至於是甚麼意思,只是一知半解﹗似乎是為了慰藉海外游子思鄉之情,早早把燒好的月餅送往外地,好讓趕及中秋節時可以享用。

在海外,家鄉月餅成了「上品」。香港出產的「過埠月餅」價錢貴得驚人,一盒榮華雙黃白蓮蓉要大概45元澳幣;本地或國內出品的也要20多元﹗

此外我家人口簡單,以一盒四個的月餅實在難以消受,是以已多年沒有買月餅了﹗很多時候朋友會分送一兩個給我們,足夠我家享用數星期了﹗

某年中學同學一家從香港來探我,一心想帶盒月餅讓我這饞嘴的老媽子享用;誰料那嚴格的入境條例所限,被海關沒收﹗那該死的氣例,害我們「餅財兩失」﹗我打趣說下次倒不如送我一張海外餅劵好了﹗不過至朋友那份厚愛,心存鉻感﹗

今年竟然有華人家長送了一盒月餅給我,真的令我喜出望外﹗

這個中秋節,有月餅賞月喇﹗




珍貴的月餅,要細意品嚐喔﹗




8 則留言:

  1. 我今日都有好多月餅呀....
    不過年年都多到要掉呀...好浪費!!
    因為好多人比我地,,,又食吾哂wo~同埋而家d人又吾食蓮蓉月餅...唉-.-"
    而我就鐘意食冰皮月餅囉...好正架^^
    又吾肥膩wo~幾好食架^^

    回覆刪除
  2. 月是故鄉園,餅是香港平﹗

    回覆刪除
  3. 我好喜歡食月餅無事食半個 .....^^

    回覆刪除
  4. Hello, 留個 cm 先 , 我減左 25 磅 , 得閒上黎坐下喇 , 多多指教 !

    回覆刪除
  5. 好好品嚐你的月餅啊!!
    我最喜歡榴櫣月餅,係馬來西亞那歀!不是冰皮!!

    回覆刪除
  6. 餅皮係我們現時雙黃蓮蓉的餅皮,饀用榴槤做,好好食!真係好好食!!我又流哂口水!!可惜係啲客送又唔知道在那裏訂!!

    回覆刪除
  7. 餅皮是我們普通雙黃蓮蓉餅皮,饀是用榴槤做.好好食!真係好好食!!
    係啲馬來西亞客送,可惜唔知地址訂唔到!

    回覆刪除
  8. 吓!好正0架!!

    回覆刪除