2010年2月17日星期三

錦鯉年糕

這鯉魚模待在我家兩年多了,一直將它投閒致散;


無他,只因.....懶﹗


印象中只用來做過馬豆糕。


今年大概把「懶」賣掉吧﹗躍躍欲試,


參考了其他 blogmate的做法和食譜,趕緊在大除夕那天趕工。


其實早於一星期前已做過一趟,


可惜忘了在模上塗油,蒸好了,卻脫不了模﹗


氣啊﹗


還得花一輪「拉扯」功夫,把粉糰拉出來,


好不容易才把模具清洗乾淨。


心想...那麼費勁,免了免了,明年再試吧﹗


但心卻有不甘,


最後衝刺.....


Yeah! 成功了﹗



這盒大吉大利是送給老人家的。



為了情人節,做了兩個紅豆餡的心型糕糕



這個是用了人家送的熊仔矽膠模做的,用朱古力點晴。


食譜 來自﹕syc204~ darling

4 則留言:

  1. 係朱古力咩? 我以為係豉油tim, hahahaa~

    回覆刪除
  2. 祝你明天元宵 (即中國情人節) 人月兩團圓,不如考慮吓用過錦鯉模整粒超大湯圓呀?一定沒人整過﹗

    回覆刪除
  3. 我鐘意條錦鯉魚啊﹗我去酒樓食飯呢,佢地呢碟係布丁來的,咁你呢個係咩黎架?兩個心型蛋糕賣相都不錯,我諗一定好好味﹗

    回覆刪除
  4. 條魚條好似好懶好儍咁樣喎,好可愛呀!

    回覆刪除