2010年2月28日星期日

糖不甩

元宵節


吃過糖不甩,


甜甜蜜蜜,


黐到實一實,


打風都唔甩。


這是小時候媽媽賀年食品之一。



做法相當簡單,用水將糯米粉開成粉糰,


搓成湯圓大小,放入一鍋熱開水中,


浮起即代表己煮熟,撈起待用。


另一鍋以一碗水加入蔗糖或片糖,煮至濃稠,


加入薑汁,放入湯圓,將湯圓滾動沾滿糖漿,


最後加上花生碎。(我今之用了角仔的餡)

3 則留言:

  1. Yahoo 都唔知攪咩?我明明訂閱咗妳加嘛,農曆年後都冇見過妳嘅新 blog 通知,有排追添!
    我比較少做糖不甩,因為老公大人鍾意食有餡嗰啲!

    回覆刪除
  2. 如果我住係你隔離就好啦,咁就可以盡情享受你整的食物﹗求吓你唔好再用糯米粉整嘢食啦,搞到我流晒口水﹗

    回覆刪除