2010年3月25日星期四

Check point # 20

 


數數一起走過的一子,剛好用上了大家的十根指頭﹗


二十個年頭,不是短日子吧﹗


沒有甚麼慶祝大典,也沒有互送甚麼禮物,


可以每年都可以共同渡過這一天,


不就是最大的恩典嗎﹖



重要的日子,又怎可以沒有這個經典一丁麵



只是將煎蛋換個造型,配合主題而矣﹗



跟去年的check point #19 差不多,


一家三口上館子吃頓自助餐,


好心滿意足了﹗





吃飽了﹗向Check point #21出發﹗


 

3 則留言:

  1. 心心蛋,一定比平時好味百倍﹗因為有特別意義丫嘛~~

    回覆刪除
  2. 我一見到顧先生的愛心一丁麵便立即話俾老公聽,點知個衰佬竟然話「咩咁唔健康架?」,請別以為佢真的咁注重健康,其實佢係「知衰」咋 (咁多年我幾得佢都有一至兩次煮嘢俾我食嘅﹗),因為我從來都無試過「咁唔健康」,只有我令佢「唔健康」咋﹗

    回覆刪除
  3. 我同老公大人都結咗婚十七年喇,都冇互送禮物,因為日日都咁值得慶祝,邊樹買得咁多吖! 彼此的真心關愛未仲值錢,對嗎?

    回覆刪除