2010年3月11日星期四

奇異子鬆餅【Chia seeds muffin】

這個鬆餅奇異嗎﹖



橫看豎看都只不過是普通muffin而矣﹗


掰開來開,也就只有香蕉、藍莓這等普通材料,


半點也不奇異﹗



此言差矣﹗


凡事不要只看表面嘛.....


來一口....


普通香蕉muffin以外,彷彿多了一點點質感,


就是了...


像咬 poppy seed的感覺。


這就奇異子(Chia seeds),又稱鼠尾草籽,


一種被稱為superfood的植物種子。


這陣子Chia seeds大熱,出名的麵包連鎖店出了一種Chia seed loaf,


說穿了就是普通白麵包加入了chai seed,


可是身價卻不菲,比其他的包包貴。



其實早於一年前已知道Chia seed的益處,是一位家長介紹的,因為她的孩子有極嚴重的食物過敏,但凡一切麵粉、蛋、奶類、某些豆類、果仁得的食材一概不能用。


她經過多年的搜尋,發現了這重原產於南美洲的植物種子,有極高的蛋白質含量,此外當中的Omega 3可媲美三文魚,更有其他營養素及食物纖維等。


她經常把chia seed加入焗製的糕點內,讓她的兩個孩子補充蛋白質。因為也向學校推介。



那時候我也從健康食品店買來一小包,150g也要7澳元啊﹗真名貴﹗


因此也不會大量使用,每次只是焗包的時候加入一大匙。


最近看見它「走紅」了,也就再來湊熱鬧﹗


看上去挺像黑芝麻哩﹗



食譜欠奉,因為太懶了﹗


隨便找來一個慣用的就可以了,搯出一大匙粉,換上一大匙 chia seed就可以了。


Chia Seed資料------------ > http://foodwatch.com.au/super-foods/super-foods-chia.html

8 則留言:

  1. 我只有睇同流口水的份兒, 因為我唔識整嘢食架

    回覆刪除
  2. 我最初還以為你寫錯字添?(我以為你想寫奇異果﹗) 我想問佢的味道係點架?脆卜卜的嗎?似唔似阿麻籽架?你知唔知我講梗邊一種呀?都係黑色細細粒個種呀,歐陸麵包好鍾意放係面頭嘅呢﹗你咁叻,一定知我講梗邊種嘅﹗

    回覆刪除
  3. 啊!味道都似芝麻?香港唔知有無得賣,不過我都唔識整蛋糕,都唔知可以要黎做乜,哈哈!

    回覆刪除
  4. 搬完屋唔係好耐,之前上網好唔方便,都冇時間上來探你~你好嗎?
    我讀既child care 仲有3 個月左右就讀完啦~~雖然未知最後係唔係真係畢業,但我已有點擔心,唔知搵唔搵到CCC做~HEAD TEACHER上星期聽到我話想讀完呢個CERT.後, 找PART TIME child care worker既工,同時 再讀3 年制既part time 文憑。佢好似好唔贊成敢~佢好似比較覺得應該讀一年半既Full time child care文憑,先出去找工作更好~~
    (但我想~~有點收入會感覺好點囉~~)你覺得只有cert.3 in child care係唔係好難找到child care工作?想請問你有其他看法嗎?

    回覆刪除
  5. 你提到佢遇到水會發脹,另外面會有層「啫喱」包住,即時令我諗起泰式甜品中的一種材料,但我諗極都諗唔起佢個名﹗

    回覆刪除
  6. 多謝你敢詳細既回答 ~~~我仲有個好大既問題~啊~~
    首先我想知你頭先指既如果做long day care既assistant係好低人工?會低到咩情形?我其實都有試過問老師...做c.c.c.呢行, 起薪點/時薪係咩~
    佢地一係就遊花園~一係就~~話間間唔同~
    我先生會支持我讀上去既~但我自己就想邊讀邊做野咋~我來澳洲之前在香港都係教小朋友~但我諗真正到時落手落腳教,唔同既制度/工作環境/工作要求/家長來自唔同國家,思想又唔同.....真係如你所說,到時做落先會知,自己係唔係真真正正喜歡呢樣工作。
    因為如果係報名就要4月底左右開始報定下學期,所以,我就諗起你呢盞「明燈」問問你(找你教路啊~~!)

    回覆刪除
  7. 我諗如果香港有得賣,都係天價喇!

    回覆刪除
  8. 多謝晒你既解釋~~~我明白KM1好多了~原來澳洲CHILD CARE人工分級係同香港好相近呀~~在香港我試過在政府資助學校教,係跟政府建議薪級既~
    但試過去過一間私人國際學校教,人工已低左幾多下~~待遇都唔及之前既好,最後我都係去返政府建議薪級既學校教返~
    我會盡量讀埋上去既~~我都知一放下就一定會放下~~我在香港時都係敢~~而家我班香港既朋友已完成埋degree 了~~

    回覆刪除