2010年10月2日星期六

話梅骨

原意想做數字骨,


夠簡單嘛﹗


只要跟著以下比例口訣.....


1酒2醋3糖4醬油5水


將排骨炆煮,


就可以了﹗


臨陣發現原來家中沒有醋,


取來話梅三顆暫代,


看看效果如何﹗


結果是...


味道很好﹗是個不錯的代替品﹗


只是話梅本身有鹽份,


我用了老抽代替醬油,


另水份可以酌量加多一點,


燜煮至醬汁收濃。


 



 

3 則留言:

  1. 數字骨係我買開果檔豬肉檔老闆教我整.... 佢仲教我, 燜果陣唔好加蓋, 一定要開蓋煮至收汁, 咁d肉就會爽, 而唔係淋"pat pat"無咬口.
    又真係work喎, 仲有d似"京都骨"添.

    回覆刪除
  2. 我暑假時整了一次話梅豬手,滿咀黏黏的,因為豬手含豐富骨膠原﹗

    回覆刪除