2010年10月26日星期二

雅枝竹潤肺湯

那天走過蔬果店,

近門的特價攤子放滿了一堆堆的雅枝竹(Artichoke);

看見一大群希臘婆婆在攤子前面,

摸摸捏捏,七嘴八舌,然後每人抱著一大把往收銀處去。

心想該是好東西吧﹗

反正四元兩枝,先買下來,再研究研究﹗

這兩枝雅枝竹相當有份量,

每枝約有半公斤重,樣子像極了荷仙姑手上的荷花﹗



後經高人指點,得知雅枝竹用來煲湯,

既保肝亦潤肺﹗

猛然想起其實多年前已經有朋友介紹過,

說是雅枝竹對氣管敏感甚至哮喘都有一定的食療作用。

只是那時候並不當造,因此聽過也就算了,沒有再認真探求。

如今既然如此平宜,一試無妨。

這雅枝竹可真夠份量,

看它跟飯碗的比例,1:1啊﹗



其實雅枝竹真正可供食用的只有三分一,

外面的葉瓣長有尖刺,

因此食用之前要把瓣尖剪掉;




看﹗近花芯的嫩瓣好美啊﹗




看清楚了吧﹗可供食用的只有花芯,即是毛毛附近和以下的幼嫩部份,

但煲湯的好處是整個可以用得上。




將雅枝竹一開四,

再加入豬腱、蜜棗、南北杏、無花果,

煲個半至兩小時,即可享用。




煲湯後的雅枝竹,味道跟口感有點像鮮百合。 




下面是從網上找來的資料﹕


3 則留言:

  1. 我第一次食 artichoke 係一間意大利餐廳,個餐飯係有人請,所以有幸品嚐呢種食物﹗個一次餐廳係烤焗,唔 .... 味道方面 ... 已經唔記得,只係記得無電視節目啲節目主持講得咁好食,加上個一次啲 artichoke 好明顯係烤「過龍」,外皮焦黑成舊炭咁﹗若我以上評論有錯,請指正,因為個次之前未食過呢樣嘢﹗

    回覆刪除
  2. 呢排香港天氣非常乾燥,濕度只有40幾咋>__<"" 真係非常乾呢”呢個介紹真合時!! 多謝﹗

    回覆刪除
  3. 呢個我從來都冇聽過佢既中文名~有人仲話我知叫百合花呢~~
    但我都用過佢煲好多次湯嘞~~係幾清甜~
    都係好似你咁煲
    我鐘意食佢既花心~~

    回覆刪除