2009年2月18日星期三

期蕉

香蕉危機再度重現﹗


香蕉海鮮價﹗每天都節節上升﹗


由原來 $1.99/kg上升至 $4.99甚至 $6.99/kg,升幅驚人,令一眾主婦「望蕉輕嘆」﹗


追源溯始,在澳洲東北面的香蕉產地昆士蘭省暴雨成災,影響香蕉產量。現有的香蕉變成奇貨可居,與海鮮無異﹗


澳洲人的習慣是「家不可以一日無蕉」,無論早餐、morning tea、 lunch、 afternoon tea,香蕉總是「出鏡率」最高﹗


無他﹗方便、美味、有「營」、悅目、飽肚、平宜(過去式)、 環保(不用包裝)~ ~ ~ ~


原來香蕉除了做奶昔和糕餅點之外,加花生醬做三文治夾非常美味,切片做三文治也很可口;我的洋人同事更用來BBQ,她們以香蕉入饌,已到了出神入化的地步﹗


因此蕉價上揚,費煞思量﹗


兩年前曾試過因颱風催毀蕉園,蕉價上升至10元一公斤,大家好一大段時間沒有品嚐這「貢品」。最近因水災影響,坊間傳言會再鬧「蕉荒」。


今天下班看見有「平蕉」,二話不說買入期貨;我家人口簡單,不敢大手掃貨,只買了幾天的供應﹗


7 則留言:

  1. 相反香港的香蕉的價錢愈來愈平,起埋三朝兩日我家便有香蕉出現

    回覆刪除
  2. 香蕉點BBQ呀? 碌皮成條叉住燒呀? 唔會爛架咩? 咁要唔要 "查" 蜜糖呀? 燒完係咪脆皮呀?

    回覆刪除
  3. 香蕉又會價格上升既?? 我地香港d蕉好平啊!!我地家政堂下次仲教我地整班"cake" ,Miss仲叫我地買蕉添!

    回覆刪除
  4. 唔掛知啲蕉咁貴!

    回覆刪除
  5. 呢兩日蕉開始平, 岩岩先買A$ 2.98 kg. 買咗些少. 快啲去掃番兩日貨啦! ^-^
    薑而家真係好貴, 最平都要 A$15.99 kg 重係濕ga子薑, 長遠來講都係要自己種先慳 *-*

    回覆刪除
  6. Hi, 你的 很吸引呀!

    原本澳洲人的習慣是「家不可以一日無蕉」的嗎? 唔怪得知澳洲人咁心情輕鬆啦, 可助抗憂鬱 ,之前都有看過報導呢
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!XlAPLlKYERkfUkW3C8Gs3PiRzQ--/article?mid=166

    回覆刪除