2009年2月11日星期三

開火咯﹗creme brulee

經朋友報料,趁大減價用10澳元買了這套火槍,上次返港在City Super看見一款較舊式的也要二百港元啊﹗現在10大澳元兼送4個小碗,化算啊﹗



有槍在手當然心癢難耐,可惜開學至今實在太太太忙了﹗連煮飯的精力也沒有,要做甜品似乎有點異想天開﹗


不過實在好想試啊﹗唯有從網上找來一個簡單的食譜,開火咯﹗




 

5 則留言:

  1. 其實City Super 基本上大部份的東西都係會好貴的 如果你下次回來的話 我帶你去專門買蛋糕用品材料的地方 我可省卻不少金錢的~

    回覆刪除
  2. 咦?用乜原送料燒?氣油?

    回覆刪除
  3. 你屋企係咪好多不同類既煮食用具啊?xD 我諗你d用具多我屋企幾十倍啊,哈哈^^

    回覆刪除
  4. 你好,我想請問你set火槍係邊度買 因為我都係澳洲,但唔知邊度買得咁平 thanks~

    回覆刪除
  5. 我係住SYDNEY, 你呢? 知唔知而家仲係唔係ON SALE?? THANKS

    回覆刪除