2009年2月12日星期四

生日組曲之@work

朋友的祝願果然成真﹗


打從上星期開始,已陸續從emai和l facebook收到不少朋友的生日祝福﹗


對啊﹗昨天的生日真的好快樂﹗


同事們為我舉行了一個「盛大」的生日會,有50人參加啊﹗


我們唱歌﹗我們跳舞﹗我們拍掌﹗我們歡笑﹗


Yeah! Let's Party..................


                                                   的小小賓客們多投入啊﹗



數數看那插得密麻麻的蠟燭,便知道老媽子有多大﹖


    


頭上戴的是wishing hat,願望果然成真啊﹗


     

4 則留言:

  1. 嘩!! 好威呀!!
    第三張相, 你心口果條晒唔夠太陽的白色邊, 搶哂鏡....

    回覆刪除
  2. 嘩! 唔好講笑, 我初初真係以為你好似啲少女咁, 著 9 件背心, 突 7 條邊出黎咁 in 呀!! 睇真啲, 原來係天然的~! 都話你最型架啦!!
    我都勁鍾意晒到黑蚊蚊咁架!!! 有次去沙巴, 晒咗個人字拖印, 我仲周圍炫耀俾人哋睇呀!!
    但呢期要忍.......

    回覆刪除
  3. 要員工做得開心,必先要是 --- 關心﹗我從未聽過學校會為員工舉行生日會,今次真的大開眼界兼替你開心﹗

    回覆刪除
  4. 生日快樂呀﹗﹗ 祝你每日都開開心心。身體健康~~~﹗﹗

    回覆刪除