2008年8月3日星期日

妹仔大過主人婆

又到價啱比你時間 ~ ~ ~

估吓呢札蔥值幾多$﹖






我知喺香港係唔駛用$買嘅,買菜時阿姐會「搭」條蔥。但喺我地呢度係要買嘅﹗超市都有得賣,但係就好貴,可以去到澳紙3蚊一札﹗所以我多數去「唐舖」買,平好多﹗大概0.6元至1元左右。

但係最近唔知咩原因,蔥價勁升,已到歷史性的高位﹗照計無外圍炒蔥架﹗上面果札要澳元2蚊(即港幣差不多15元)﹗

薑價暫時進入「熊市」,稍為夠膽用多少少薑;點知輪到蔥價進入牛市,唉﹗巧婦難為無「蔥」煮﹗

早輪因為自家菜園有出產,而市價未升,再加上我家勁愛食蔥,所以將存貨「豪用」。

唉﹗而家真係悔不當初﹗

目前蔥價未穩定前,唯有盡量以其他香料或配料代替,真係妹仔大過主人婆呀﹗

5 則留言:

  1. 果然「浸過鹹水」係值錢啲架噃﹗

    回覆刪除
  2. 哇...蔥都要錢架?!
    不過我同媽咪都試過買蔥...
    因為以前超市係買菜吾會搭蔥的!!
    不過而家進步左....超市買菜都會送蔥~
    不過你地果邊要成3蚊...又真係幾貴下wo-.-"!!

    回覆刪除
  3. 好似都幾老.啲蔥是否好粗生?早前香港,大陸落大雨買菜無蔥搭!

    回覆刪除
  4. hi...我post左我上次去澳門d相出黎呀!!你又去睇下丫..好令架!你去過未呀?!

    回覆刪除
  5. 原來蔥係可以咁值錢呢!
    香港人實在太浪費了!因為到街市買餸時,買菜婆會很豪爽地搭上兩株蔥,我們許多時煮餸都用不著那麼多,就此就掉了不少了!

    回覆刪除