2008年8月6日星期三

千載不變

天會變,

地也會變,

唯有是老夫子的...........

煎蛋一丁麵

....................千載不變﹗

這碗麵珍貴之處,在於出自「十指不沾陽春水」的老夫子之手;

而且限日限時發售,只在星期六早上10時前供應。

更厲害的是,獨沽一味﹗永不改變﹗






話雖如此,難得老夫子肯「放下身段,洗手作湯麵」,

讓老媽子每星期可以休息「一餐」﹗

蛋中情,麵中意,

實在無以為報﹗不過.......不是早已以身相許了麼﹖

哈哈﹗那就算是扯平囉﹗

「好歌不厭百回聽,好麵何妨千載嚐﹖」

在往後的日子裏,

就讓「湯麵代表我的心」繼續成為我家的每週金曲吧﹗

2 則留言:

  1. 哎呀,,,哎呀...我而家見到麵就好驚了!!
    因為前幾日的八號風球....
    搞到我地冇得出街食野...而且外賣又冇人送....~
    之後屋企又只得麵wo,,,
    所以我地係屋企唯有食麵食麵...早餐又係...午餐又係...
    好彩晚餐吾係咋....<"如果吾係食麵食死了!!
    唉......

    回覆刪除
  2. 你其實唔係鍾意食人家煮嘅麵,其實係想見多人幾面啫﹗(係咪好熟悉的對白呢?若干年前某跨國大銀行廣告出現的經典句子,估不到現實真係有人為了「示愛」,每週煮碗麵給至愛,真係羨慕死人啦﹗ )

    回覆刪除