2008年8月26日星期二

意氣晚餐 ~ ~ Prosciutto & Garlic Spaghetti

忙得要命,無暇「兩餸一湯,白飯任裝」﹗

來個簡單清爽的「意氣」晚餐吧﹗

前菜﹕田園+水果沙律配意大利紅醋



實情係沙律菜只剩下半盒,唯有加草莓、藍莓、車厘茄同菠蘿。




呢支salad dressing超好味﹗又夠清﹗




主菜﹕Prosciutto & Garlic Spaghetti




簡單而快捷,一小時內完成所有洗、切、煮程序。

食譜由意藉同事提供,由於做法實在太簡單,所以沒有仔細抄錄。

材料﹕

意大利粉,蒜粒,Prosciutto(意式乾火腿),Parsley(Flat leave),紅洋蔥,

Olive Oil。



做法﹕

1. 先預備意大利粉,水滾後加鹽、油,把乾意粉放入,稍滾然後熜火燜焗至軟透。

  2. 把Prosciutto, Parsley(番茜)、紅洋蔥切粒,蒜頭切幼粒,備用。

  3. 用較多Olive oil 加入蒜粒及洋蔥粒略炒,加入Prociutto炒香,加入意粉及parsley

      碎,可以加鹽及黑椒碎調味。



 *注意用Olive oil 爐火不要太猛,這道菜由於沒有醬汁,所以油要稍多一點,否則口   感會太乾。另外由於Prosciutto已有鹹味,所以不用加太多鹽。

   Prosciutto是屬於乾身的已調味火腿,味道介乎臘肉與金華火腿的混合體,一般會刨成薄片出售,價錢也頗貴,大概50澳元一公斤。今次用了150g,差不多8個大洋﹗



                             切之前忘了拍照,這是已切絲的Prosciutto。




左至右﹕紅洋蔥粒、Prosciutto,spaghetti,garlic,parsley。




今次的敗筆是沒有時間預備餐湯,只翻熱隔夜蘋果湯,有點格格不入。

好﹗下次換個什菜湯上陣﹗

7 則留言:

  1. 唔.... 一定好好味﹗ 你個意粉個名好嚇人,因為完全唔識讀,同埋唔知係乜 通常啲高檔餐廳都係用呢招「吸引」(呃) 客人的 ... 等你以為自己食梗啲高檔嘢 ... 不過呢隻火腿真係唔平 ...

    回覆刪除
  2. 對我黎講, 好豐富啊. 平時我都只會煮花師奶餐咋.

    回覆刪除
  3. 有一套日本卡通片叫 "我們這一家", 主角花師奶成日煮啲寒酸餸. 好多時都只係一蝶餸便一家五口一齊食了. 所以我叫我自己整的餸是花師奶餐 . 不同的是我會每餐最少有兩蝶餸.

    回覆刪除
  4. 哇...好正呀!!^好好味~我又要食呀.....

    回覆刪除
  5. wa... 有架... youtube 都有得睇. 內容講好多私奶野的. 所以真係幾好笑架.

    回覆刪除
  6. 嗨,你無留意我個網名嗎?咪就係叫「我們這一家」囉﹗靈感都係嚟自套卡通片,你上 youtube 都可以睇到架﹗花師奶係一個典型的師奶,佢個女叫阿柑,佢個仔叫阿吉... 佢老公叩咩唔清楚,但一個「戇直」模樣,同屋企個件差唔多,套卡通超好笑架﹗

    回覆刪除
  7. 唔該晒你幫我揾啊. 不過我決定自己做一個. 可能下個星期整. 整完會 post 上 blog 了.

    回覆刪除