2009年4月4日星期六

二十五小時的一天

如果今天給你多一小時,你會做甚麼﹖


多睡一小時﹖


多看一小時電視﹖


多花一小時上網﹖


因為Day Light Saving 的關係,每年的三月最後一個星期日,於凌晨二時將時鐘撥慢一小時。通常大家會在星期六晚將家中所有時計產品更改時間。


不過通常這冬夏令時間總會鬧出笑話,以教會崇拜為例,總會發覺平常遲到的人,今天特別準時,甚至早到了﹗因為....很多時候忘了把時鐘撥慢啊﹗


這多出的一小時,總令我們覺得擁有很多﹗


其實這世上那有不勞而獲的事,說穿了這只是一個數字遊戲而;,到了十月第一個星期,這一小時是要交回的啊﹗


好可惜,這多出的一小時老媽子無福消受,因為打從昨天起病倒了﹗是耳水不平衡,整日天旋地轉,看了醫生食了藥,可是睏得要命﹗看來這一小時都是屬於周公子的了﹗


周公子﹗我來了﹗


 


 

4 則留言:

  1. 咦!? 慢咗一個鐘?! 咁即係依家只係快香港兩個鐘呀!? 咁以後我地嘅msn時限咪可以順延一個鐘囉?!

    回覆刪除
  2. Oh..poor you. how are u now?
    我都試過耳水不平衡呀,會天旋地轉架,轉到漆黑一片﹗﹗

    回覆刪除
  3. 原來真係可以一日有 25小時架?﹗你同「周公子」約會,有無問過阿「顧老爺」架?

    回覆刪除
  4. 講開耳水不平衡,我都有呢種「絕症」,係醫生講嘅..無得醫架﹗我對一次有耳水不平衡時,非常「大鑊」﹗點解?一般人係企起度或坐係度暈嘛,於是就瞓係度休息﹗奇在我係瞓係度先暈,於是我無得瞓,而要坐係度而個頭重要保持某一個角度先唔暈,個一次真係「辛苦」到極﹗

    回覆刪除