2009年10月28日星期三

火星人的午餐

火星人說明天要Salad當午餐,


水星人樂意早起預備午餐盒,


還給他多做一份水果盒。



一如往常,把餐盒放在餐桌上。


火星人也如常地急步出門,


水星人也如常地打點其他家務﹗


未幾,電話響起......


是火星人.....


自動投案....


他....


竟然....


把....


餐盒遺忘了﹗


水星人二話不說跑到飯廳,


果然﹗



發現了原封不動的餐盒﹗


還有,火冒三丈的水星人﹗


這丟三拉四的人會是誰﹖


............

6 則留言:

  1. 係我呀,唔該速遞番俾我吖!

    回覆刪除
  2. hehe 咁地球人係邊個呢

    回覆刪除
  3. 梗係阿公子啦!
    連餐盒都整得咁靚?!? 我想問, 成個橙, 得幾粒, 咁剩番果d呢?? 你食左??
    印象中, 我阿媽都從未試過將d生果起皮再切粒俾我食呀....... 每次都係一整個掉俾我... 諗起一個好好笑嘅故事....
    話說中學時, 成日放學都會去張佩文屋企, 有一次, 佢阿媽就拎左一抽提子出黎俾我食, 咁我咪食囉~~ 食呀... 食呀... 食哂! 跟住呢個時候, 佢阿媽晌廚房拎住一碟吉碟出黎...
    「啲提子呢?」
    「我食哂啦..」
    「咁啲核呢??」
    「我食埋啦...」
    雴時佢兩母女同時大嗌:「吓???」
    係呀~ 我當時係食埋d核呀!! 因由細到大, 阿媽都係教我食提子係唔使吐核架嘛!! hahahahaha, 可憐嘅我, 要到中三果年, 先知原來提子核係唔食得架,hhhahahahahaha!!! 仲有呀, 到今時今日我食蘋果唔批皮時, 都係會俾人歧......
    到後來, 又去左另一個同學屋企, 佢晌雪櫃拎左一碗黃黃地白白地, 一舊舊嘅嘢出黎俾我食, 我一食, 先知原來係碌左皮, 挑埋核嘅提子肉..... 好誇張.... 佢話佢從來食嘅提子, 都係由阿媽處理到咁嘅樣架喎........ 超誇.... 但我記得, 當時我地已中學畢業.....
    你話?!?!!??! 唉.........
    阿火星人真係超幸福啦!!!!!
    唔該, 我嘅餐單加埋呢盒去皮去核嘅生果吖~~ 記住幫我先試埋味, 酸果d唔要架喎, hahahahahaha~~~~

    回覆刪除
  4. 果然男和女係來自不同星球,估不到你連對「外星人」都咁體貼

    回覆刪除
  5. 我有個同事話聖誕會過Sydney,佢想問下tourist pass 同Sydney pass 有什麼不同?我似呢兩張都係for transportation既?

    回覆刪除