2009年10月6日星期二

同一屋簷下

注意


以下內容膽小者勿看﹗驚嚇指數﹕因人而異﹗


園子的新住客....




這藍舌蜥蝪是受保護動物啊﹗



還有蝸牛﹗


 

5 則留言:

  1. 妳個鄰居幾靚仔喎!

    回覆刪除
  2. 我最怕的! 驚驚

    回覆刪除
  3. 吓????????? 你指你屋企有果條嘢呀????????? 唔係嘛!!!!!!!!!!!!!!! 咁我要慎重考慮一下, 要唔要book多2晚酒店了........................

    回覆刪除
  4. 係咪架? 俾我發現有一秒你唔係貼住我個身你就死!

    回覆刪除
  5. 柏遙睇完相片後的即時反應﹕我覺得個隻蝸牛很得意

    回覆刪除