2009年10月21日星期三

飛呀飛呀飛呀飛.....【蝴蝶酥】

春遊怎能沒有蝴蝶﹖



時間關係,用了 Frozen puff pastry,


灑上糖,捲呀捲,切呀切....


叮 ~


出爐了﹗



孩子們﹗準備好了沒有﹖


撲蝶去也﹗


 

7 則留言:

  1. 我都係用急凍酥皮整蝴蝶酥架!!方便快捷麻~~~~~

    回覆刪除
  2. 啲蝴蝶排哂隊去邊樹呀?

    回覆刪除
  3. 蝴蝶酥?! 我都鍾意食, 我又去撲蝶

    回覆刪除
  4. 我又要整呢個呀!!! 呢個要入圍呀吓!!

    回覆刪除
  5. 蝴蝶酥好正啊﹗味道甜甜的,又脆脆的,真係流哂口水了﹗

    回覆刪除
  6. 你知嘛?西式餅食中我最愛「蝴蝶酥」,我一個人「閒閒地」可以食半磅﹗我一望到張相,第一個反應係 ... 吓﹗Mrs. Cool 連呢樣都識整﹗犀利﹗阿仔的反應係 「媽咪,我都好想食呀﹗」我就同佢講「即刻話俾 Ada 姨姨知」﹗

    回覆刪除