2010年7月6日星期二

馬卡龍之初體驗

馬卡龍( Macaroon)這小甜點,


早在香港的烘焙Blog壇掀起熱潮,


看人家做出來的色彩繽紛,


甚是討喜。


只是看見工序,便有點卻步。


終於這風南下,


就是Master Chef也用上了Macaroon啊﹗


心動了﹗


趁著假期,


遇上了超簡單的食譜,


終於烤出了第一盆馬卡龍﹗


比想像中容易,


會再接再厲,嘗試其他「認真」的食譜。



算是不錯吧﹗有裙邊的啊﹗



由於怕失敗浪費食材,只加了檸檬皮。



香著裙邊出現,興奮莫明﹗



下面這一小顆是上次由香港回澳,航機上的甜品。



 


 


 

6 則留言:

  1. 嘩…好靚喎!
    我成日都好想試食,但d人講到好甜好甜,我都好幻想一下算。

    回覆刪除
  2. 你第一次整就咁靚,我整左三次至睇得下咋!

    回覆刪除
  3. 雖然見到人整得好靚,但因為知道好甜,老公大人實唔鍾意,所以冇咩想去整嘅動力囉!

    回覆刪除
  4. 呢個法國小餅我都好想試,但係一聽到它「超甜」,我就 Say No 啦,因為我好怕吃太甜的東西﹗

    回覆刪除
  5. 整減甜份量啦, 真係好好味嫁!!!

    回覆刪除
  6. 原來條裙係關糖事的, 學到野, thanks

    回覆刪除