2010年7月31日星期六

可樂古力士干(coke scones with choco chips)

早前做了 lemonade scone,


在 facebook跟朋友閒聊之際,


忽發奇想,


可以用coke嗎﹖


終於....


付諸行動,


答案是......


行啊﹗



還加入了朱古力粒,


質感跟用lemonade的一樣,


香味方便,似乎比lemonade更勝一籌,


把麵粉的「生」味蓋過了。


出爐後基本上原全沒有可樂味,


像黑糖和焦糖味的混合體。


俊少卻說仍再一丁點coke的after taste,


我卻認為那餘韻是他腦海中的味道﹗



今次大膽嘗試並非妄動,


我可真的做過一點點「科研」啊﹗


心想可樂含糖份高,


再加上高溫令可樂味變淡甚至消失,


本想配上糖薑和檸檬皮,


靈感來自煲檸樂。


可惜家中缺貨,


實驗事在必行,


發現仍有半包朱古力粒,


一於兵行險著,來個急就章。


這一課 food tech取得空前成功﹗


食譜跟之前的 Lemonade scone 一樣,


只是以可樂代 lemonade,


朱古力粒半杯代替一杯雜莓,


至於甜度因人而異,


嗜甜的可另加糖份。


 


 


註﹕在澳洲 food tech 即是烹飪課。


 


 


 

11 則留言:

  1. 睇完你呢篇網誌,腦裡泛起一個結論 ~ 原來廚師和科學家沒兩樣﹕都係小心假設,大膽求證。唯一稍稍不同是﹕科學家學用小動物做測試,你就愛用老夫子及 Johnnny,你家這那頭「白老鼠」真有口福﹗

    回覆刪除
  2. 哈哈 ~ 他倆就是走不掉嘛﹗

    回覆刪除
  3. 可樂都得,真係冇想過會用可樂。

    回覆刪除
  4. 嘩, 咁都得, 好大膽的嘗試喎

    回覆刪除
  5. 妳都覺得 lemonade scone 有生粉味呀?我仲以為我整得唔好添!等我下次都試下妳 lee 個先!

    回覆刪除
  6. 經常有新野試味。 你果然創意豐富啊。

    回覆刪除
  7. 老媽子, 真的很久很久沒有上 blog 了, 很忙很累, 但我沒有忘記你對我的鼓勵, 是因為是你, 在我孤獨中有你的支持, 雖然大家並不認識, 但我知道你是老師, 感覺很像我以前的老師 (我仍有同以前老師聯絡), 但有時又很怕....多謝你, 希望我可支持下去 God bless you

    回覆刪除
  8. (唔好意思,我係電視精﹗)>>>>> , 其實我都係, 不過呢輪都無坐係屋企, 連上個星期錄左一星期明珠台的節目都未睇 呢幾年反反覆覆, 人大左, 真係每個人都有自己的煩惱, 仲係好煩果隻, 你細佬好點嗎? 我代你祈禱, keep in touch and thank so much for your support, I'm here support you too

    回覆刪除
  9. 忙到甩 look ,仲未呀,不過我一定會試嘅,試咗先至俾番個食後報告妳喇!

    回覆刪除
  10. 好特別啊!

    回覆刪除