2008年12月19日星期五

外遊告示

老媽子將於明天早機回港,網誌暫停更新。


歡迎留言,我會check 架﹗


祝  聖誕快樂﹗新年進步﹗


 

5 則留言:

  1. 到港後,請即致電 91909740 借張卡過你,等你同顧生撐枱腳或由我做東﹗香港見﹗

    回覆刪除
  2. 玩得開心D啊,咁我地有冇機會見到面呢?-3-今次去幾多日啊? Merry Christmas!!

    回覆刪除
  3. 聖誕快樂~!新年進步!

    回覆刪除
  4. 老媽子, 真想和你見面. 但怕你時間不多, 要見的朋友太多. 我唔好意思阻住你和朋友相聚. 我姐姐已回上海, weekday 我總是有空的. 所以29-31號我都有時間. 去邊度都得. 我都知道你的時間排得很密. 若你分到時間, 請 call 我.

    回覆刪除
  5. 我無問題啊.. 幾多點??? 大約在那裡?? 我對荃灣不太熟. 只識"愉境新城"和"千色店"的地標. 所以地點我要預先看地圖啊.
    我其實和 chuping 並沒有見過面. 也不知她住那裡. 你要藍色牽牛花的種子嗎?? 我可以帶點給你.

    回覆刪除