2008年12月7日星期日

都是咳惹的禍

新咳﹖久咳﹖傷風咳﹖


都不是﹗


只是突如其來的幾聲咳,便足以令我動彈不得﹗


晨早起來梳洗過後,邊走邊唱(以高八度的音波功叫醒俊少),突然喉頭一癢,隨即盡情地咳嗽。


誰料一咳之下,腰背一痛,已心知不妙﹗左後腰肌肉立即僵硬,趕緊躺臥床上把肌肉放鬆,再做了簡單的鬆弛動作,再叫老夫子替我拉拉腰。(拉腰這動作經專人指導,其他人士切勿模仿。)


過了一陣子情況似乎好了點便返教會去,因為今天要教主日學,所以盡量避免 no show。


一個上午下來,已變成腰板「挺直」,再加上老媽子的大肚腩,差點引起不必要的誤會哩﹗


因為是星期日,診所物理治療中心都放假,唯有想辦法「自救」。還好﹗近年來也曾出現了好幾次腰背痛,因此從Physio(物理治療)處學習了丁點兒功夫;自製的熱敷包、腰封等更隨時候命,雖未至於大派用場,但總算先把情況穩定下來。有待明天到Physio處把這副老骨頭修理一下﹗唉﹗年紀大機器壞......


忠告各位「老」朋友,咳....也要輕輕的啊﹗


 

5 則留言:

  1. 保重身體...近日香港天氣很冷,大家都要小心﹗

    回覆刪除
  2. 明白你的苦況.........一同努力保養吧﹗

    回覆刪除
  3. 我都背痛呀~!D骨二成日咯咯聲!老公叫我去睇脊醫...不過我知道要好長療程,一來好貴,二來無乜長時間係度,脊醫最初要去得好密架嘛,去唔到不如唔睇,慳返!

    回覆刪除
  4. 你說得對, 我最近咳到背骨痛, 所以我睇physio的時候都叫他幫我log 骨, 之後個人舒服晒!

    回覆刪除