2008年12月14日星期日

Christmas Bush

澳洲的聖誕節,除了聖誕花、聖誕樹以外,更有Christmas bush。


這植物一年到頭都只長綠葉,只在聖誕節時葉子變得火紅。很多人會把枝子剪下來當作裝飾或插花的花材。




這Christmas Bush跟一品紅是聖誕最佳拍擋啊﹗

9 則留言:

  1. Christmas Bush 中文名係咩啊??

    回覆刪除
  2. 你家種?定係其他地方?可以自已剪回家的嗎?

    回覆刪除
  3. 又幾得意喎

    回覆刪除
  4. 想問下如果我帶種子過澳洲比個friend過澳洲關有無問題呢?

    回覆刪除
  5. 嗄?買左好多糖比小朋友添,如果係咁我唔帶過來囉,唔該哂你呀!

    回覆刪除
  6. 佢真係種得好靚啊..

    回覆刪除
  7. 種地真好.. 好像都是不用點打理, 植物都懂得自己去找養份. 便可以生長得好了.
    老媽子呀, sat 你回港放暑假真好啊. 你何時回澳洲呢? 會在港過農曆年嗎? 要不要來元朗吃道地美食?? weekday, 我總是有空的.
    註 : 若你真的來探我, 請不要為我帶任何見面禮. 因為我什麼都不缺. 神給我的恩典已足夠.

    回覆刪除
  8. 邊間元朗浸信會??? 好似有兩間喎. 如果你黎, 可以和你去吃昌記雞飯和B仔涼粉. 我現在19 至26號、1/1號都有節目. 如果你有時間, 可以和你去荔枝角看一些批發市場買衣服. 比定個電話你先 92310593. 我是需要預約的. haha..

    回覆刪除
  9. 唔緊要. x'mas 呢度期間我都好忙. 忙住去玩. 有人在約我 28號了. 我等你消息啊.
    我以前返開九龍城播道會恩泉堂. 現在對我來說實在太遠了, 要轉車轉車再轉車. 也試過一個人返其他教會. 入到去太陌生了, 人見到我覺奇怪, 很快地我也覺自己很奇怪. 所以現在無返了.

    回覆刪除