2008年12月25日星期四

香港遊 --- 休養生息

唉﹗時不與我﹗


之前一連串活動實在太..太...太繁忙了﹗


聖誕日要停止一切外出活動,「攤唞」一下﹗


爸爸的工人華姐姐是「廚神」,她的一雙巧手可以烹調出各式各樣美味的菜式;尤其她的家鄉印尼菜,更是誇啦啦﹗


今天她煮了印尼糯米雞和煎豆餅。


美味絕倫﹗



這是煎豆餅


 



印尼糯米雞




這是她的另一拿手好戲--煎薯餅(攝於上次回港)


 

5 則留言:

  1. 我個工人話佢唔識煮印尼鄉下餸呀?真無口福﹗我今天到學校取回自己部「筆記簿」,所以終於有電腦用啦﹗

    回覆刪除
  2. 我唔記得咗.. 4/1 約咗人去玩... 我想麻煩你同你朋友講要 11/1 才去得元浸了.

    回覆刪除
  3. 老媽子,我剛收到sasa message話你送種子給我,真係受寵若驚呀!你實在太太好人啦!萬謝萬謝萬萬謝! btw,我依家係Adelaide,黎到呢度第一晚(sat)就出問題,定左房無門口入,去左第間訓床位,第二朝就發燒,依家靠隨身葯定時止燒,明天取車過Barossa Valley... Wish me good luck! 老公鬧了.剛吃葯,要訓了...Goodnight! Thanks again!

    回覆刪除
  4. 印尼糯米雞.......第一次見喔!!仲要係長方形,未見過啊~好特別!!

    回覆刪除
  5. Thank you very much! :)

    回覆刪除