2008年12月5日星期五

薰衣草

園子裏另一生命力極強的植物 ~ 薰衣草。


可憐的薰衣草經常被迫「饑饉三十」,並非三十小時,而是三十天啊﹗很多時候老媽子忙得連澆水的時間也沒有﹗(因為制水期間禁止用水喉淋花.....要像村姑一樣,挑水淋花,好花時間啊﹗)


可是她仍緊守崗位,按時開花﹗


唔﹗看來我家的植物大多是內置「自動波」哩﹗


 



                                            被疏忽照顧,卻仍然開得燦爛﹗


 



                                 我愛把花枝剪下來做乾花,有防蟲效果哩﹗

4 則留言:

  1. 係呢個喇,我最鐘意既薰衣草,外型好美而且花香味我好鐘意``
    原來仲可以有防蟲效果呢??真係了不起^^

    回覆刪除
  2. 唔淋水無謝仲開埋花???暈~~~! 我個D有你一半自動波咁就好囉!

    回覆刪除
  3. 我記得幾年前 Helen 約了一班朋友去吃法國大餐,我問她食物如何?她說大部分都很口意,惟獨那薰衣草甜品令她..... 因為她總覺得在吃沐浴露,因為薰衣草味道總令她想起沖涼﹗哈哈﹗

    回覆刪除