2008年12月16日星期二

樹熊也瘋狂

3...2...1....仲有3日就....放暑假喇﹗

遊戲組的小樹熊也不甘後人,來個聖誕化裝舞會﹗




亞仙子件衫太鬆,攪到跌晒膊喎﹗




換另一個造型先﹗




點解我會變成仙子嘅﹖




不食人間煙火啫,無話唔飲Juice噃﹗




先來個拜年look先﹗




雙妹「mug」﹖




兩位格格侍候全場最年輕嘅會員




Ballerina!




越南公主




當superman遇上Batman...




嘩﹗儷影雙雙﹗




另一個超人




騎牛搵馬




又做埋消防員




睇吓亞媽都好開心

2 則留言:

  1. 小朋友的扮相唯肖唯妙,好可愛﹗還有兩天我就放寒假 (聖誕 + 新年),星期五的運動會我會上場跑埋一份 --- 班際接力賽,希望唔好出醜啦﹗我離開瑪中最後一次的陸運會上,我和三個女生組成的接力隊拿了師生賽的冠軍,此生無憾﹗

    回覆刪除
  2. 小朋友們的造型維妙維肖,真係好有扮相吧-3-

    回覆刪除