2008年12月5日星期五

甜甜薑餅屋

聖誕節是一個普天同慶的節日,尤其在外國,一般人重視聖誕節尤甚於新年。


當中火雞、薑餅屋(Gingerbread house)及聖誕布丁(Christmas Pudding)更是不可或缺的傳統賀節食品。情況有點像中國人的年糕和油角一樣,不一定愛吃卻家家戶戶都會有。


入鄉隨俗,老媽子每年都會製作部份賀節食品。其中薑餅屋是我最喜歡的,並非因為它的味道,而是一種夢想成真的感覺。


小時候時常幻想住在薑餅屋內,糖果、朱古力隨手可得..........。


人長大了﹗知道現實跟幻想是兩碼子的事,若真的住在薑餅屋內,沒有糖尿病才怪﹗


不過情懷依舊,每次做的時候老是把所有糖果貼在屋子上,就是看看也好滿足哩﹗


昨晚約了同事參加了由一家西人教會辨的薑餅屋工作坊,參加的都是同道中人,大家雖然素未謀面,但話匣子打開了卻一發不可收拾。場內不時傳來爆笑聲,原來是又有人的屋頂因為太多僭建物(糖果)而塌下來﹗看來絕大部份的人,都有著同一個童年夢想﹗


這個工作坊超讚呀﹗場內有 Real coffee (即是並非用即溶咖啡粉沖的),也有蛋糕小食,像置身嘉年華會之中﹗


當然最後大家都滿心歡喜地把成品帶回家「炫耀」一番﹗



材料一應俱全


 



這是老媽子的成品 ~ 老餅屋 (前)



老餅屋(左)



老餅屋(右)



老餅屋(後)


 


下面是其他同學及老師的成品



 


 


 

12 則留言:

  1. 哇...d甜甜屋好靚啊!! 一定好好味的``
    食甜野聽講可以令人開心架xD yummy yummy!!

    回覆刪除
  2. wa.. 超不是要吃好幾個星期??? 會不會吃不完呢?
    每個薑餅屋都整得好有心思. 好靚啊.

    回覆刪除
  3. 咦!今個聖誕睇黎我都會有薑餅食喎! btw,都常聖誕禮物比小朋友會有乜好介紹?澳洲係夏天聖誕,有無特別活動架?

    回覆刪除
  4. 22號個week我同老公會係Perth, 唸住係Perth留一個week, 之後個week未知去邊呀...第三個week會係Melbourne因我地會係Melbourne走... ...我地都未知第二個week去邊好,原本會去Hobort搵個friend點知佢上個月搬左去Melbourne,好彩我仲未買內陸程飛機票...係呢,你有無介紹呢?

    回覆刪除
  5. 去Perth會去朋友度住,咁留係Perth七日都應該OK,咁Adelaide有乜好介紹?老公有提過去悉尼,不過我都係唔知有乜玩...呢個trip完全無plan過,唸住原本度度都有friend mah 你估去到先book機票ok嗎? 好熱嗎?大約幾度呢?

    回覆刪除
  6. 你話 : 要帶電芯呀﹗澳洲超貴﹗... 電芯?要帶嗎? 用黎做乜?

    回覆刪除
  7. 整得咁靚我會唔捨得食架

    回覆刪除
  8. 哎呀我公開回應左添,可唔可以幫我delete左佢?我copy返係度丫...
    佢老豆做IT既我唸帶USB會比佢笑...不過都謝謝你既建議,好有用,因我唸我會買USB harddisk 比另外一個family既媽媽,等佢可以儲佢仔女D相... 老公搵到個train由Perth到Adelaide後可轉去Melbourne或直去Sydney.. 因
    為你好好人所以希望你唔好介意我問咁多,Perth既friend唔係好知out of
    Perthe既野,原本Hobort個friend失去聯絡,因搬屋去Ballarat所以無哂電話network,佢話佢搞掂會搵我...
    不過仲未有聲氣所以依家都唔知我地可以點plan... 我唸緊去唔去得埋Sydney...依家心中行程: 12/20-12/21 - HK to Perth (flight) 12/22-12/27 - 6 full days in Perth 12/28(sun)-12/29(mon) - Perth to Adelaide (by train, only wed and sun available) 12/30(tue)-1/2(fri - 4 full days in Adelaide 1/3(sat)-1/4(sun) - Adelaide to Melbourne (by train) 1/5(sun)-1/10(sat)- 6 full days in Melbourne (one day to Ballarat to visit my friend) 1/10 - back to HK 你覺得咁樣會唔會好太鬆動?又或我可以加埋Sydney果程?Adelaide玩四日,Melbourne玩六日會唔會太悶呢...? 你提過Adelaide可駕車到Melbourne,就咁大概幾耐時間?我係度唸如果可以駕車的話可以在中途stop by Ballarat去探完我個friend先去Melbourne.. 點呢?點好呢?好迷惘呀....

    回覆刪除
  9. 咁又係, too sweety

    回覆刪除
  10. 嘩!好詳細呀!多謝你咁耐心咁回答我,有D感動添... 頭先我上網搵Adelaide-Melbourne Self drive.好多都話中間停四至六日,不過九百幾公里距離的話 on the way可有D影點咁駕車好過搭火車喎,反正去景點都要駕車架啦! 咁計法6日玩Perth(12/21-27), 2日幾火車去Adelaide(12/28-12/30 morning), 3日(12/31-1/2)玩Adelaide, 3日on the way 遊下去 Ballarat (1/3-1/5),Ballarat聚下舊(1/5-1/6),1日遊下去Melbourne(1/7), 2日係Melbourne (1/8-1/9), 最後Melbourne走都ok喎! 好似好perfect咁喎!雖然去唔到Sydney,但都係唔好咁貪心囉,免得太趕時心情緊張發脾四就唔好啦! 依家心裡終於有個底囉,真係要謝謝你啊! 等我再發力搵多D資料先...

    回覆刪除
  11. 無所謂啦!我個plan係邊度就去邊度,你的資料好有用所以今次幫左我地好大忙架! 唸緊個train改唔改做flight...佢要A$1460 per head包廂, 貴budget flight 成倍幾一個人頭喎,雖然話有兩晚訓姐,不過浪費左兩日時間喎...坐火車睇風景定自已有多日駕車時間睇風景好呢...唔...唸多唸先! 地圖應該唔駛麻煩你啦,要既最多上googlemap capture囉! 哎~!呢度個job未搞掂,要成日出出入入,等我返來再同老公confirm schedule啦! 唔該哂你呀!

    回覆刪除
  12. 坦白你有煮食天份,但至於「裝扮」方面仍需努力,因為其他的薑餅屋真係靚好多呀﹗

    回覆刪除