2010年1月11日星期一

平平無奇(241209)

是時差關係吧﹗天微亮,已然全無睡意,才是早上六時﹗


俊少雖然貴為「廳長」,卻仍然睡得香甜。


老爺奶奶卻早已晨運去了。


睡眠與年齡真的是反比嗎﹖


好不容易等到俊少醒來,當然不能錯過那「抵食又大份」的港式早餐。奶茶更是不可或缺的東西。



在澳洲要吃一份同份量的早餐,差不多要10澳元﹗



這是香港獨有的曬晾方式,久違了﹗



下午當然急不及待往外家跑,看看老爸。工人華姐姐早己預備了她的拿手好菜,煎雞翼和粟米餅,這兩道菜是每次的「必選」,因為實在是太太太美味了﹗



下午我和俊少各自約了朋友在荃灣,所以兩母子分頭行動,黃昏時份再集合。本來想過晚飯後走到街上看看燈飾,感受一下「夜生活」﹗


只是回家途中已見人山人海,有點望而生畏,夜遊的念頭瞬間打消了﹗


這個平安夜,沙發上,劇集中渡過﹗

6 則留言:

  1. 哈哈.....已經好多地方冇人係街晒衫喇。

    回覆刪除
  2. 睇到那張晾衫相,我都引唔住「嘩」一聲,因為那是真的「久違」了的回憶﹗

    回覆刪除
  3. 車。。車。。車。呢日晚上原來你有空。剛好我家又有村姑聚。內裡又有你識的人。知得叫埋你來啦。

    回覆刪除
  4. 其實嗰張哂被相真係可以當珍藏呀,唔好話妳移民咗吖,我仲住喺香港都唔多見到呀!上年換季,攞張蓆落平台哂,唔夠兩個字已經俾人投訴了,唉!

    回覆刪除
  5. 煎雞翼真係好好味的﹗每次媽咪整完我地都回味無窮的 不過華姐姐呢隻又係點整法?我媽媽果隻係加糖,之後煎熟佢就Ok﹗好簡單~~

    回覆刪除
  6. 好彩冇唧!

    回覆刪除