2010年1月15日星期五

十六年後.......(301209)

十六年前.......

清一色清湯掛麵,及膝白裙,紅呔紅腰帶。

某甲某乙某丙架著厚甸甸的眼鏡。

上課時永遠是依學號分組入座,

那時候,我講,你們只有聽(或者夢遊)的份兒。

可惜的是,一年大概見二十次左右吧﹗

無他,家政科嘛﹗

十六年後.....

一次「面本子」的偶遇,

造就了大家再續「前緣」的機會。

你們都長大了﹗好幾位已當媽媽了﹗也有準新娘子﹗

事業上也各有所長,最重要的是大家依然有昔日的那份情。

這夜,好開心啊﹗

說實在的,這頓火鍋真的好熱鬧,

從未在課堂上看見過你們這麼「熱烈」的反應,

現在可好了﹗你們講,我聽﹗

我例是專心的聽,沒有夢遊啊﹗

謝謝妳們的晚餐和禮物﹗














5 則留言:

  1. 哎呀!! 死人乜鬼驗証, 打梗都唔啱, 搞 到上一個post唔記得click 私人回應tim!! 快d同我 delete 左佢啦!! 唔好意思, 揚左你似花師奶tim!!

    回覆刪除
  2. 吓?? 唔係喎!! 本來都只係覺得性格最似, 但當睇左你最後呢2幅相呢, 先發覺個樣係最似架!!!

    回覆刪除
  3. 一日為師,終生為師﹗

    回覆刪除
  4. 妳啲學生呀?睇唔出喎!老媽子註顏有術呢!

    回覆刪除
  5. 嘩...... 你朋友講咁大個大話黎呃你都有嘅!? 你千祈唔好當真呀!! 我地其實差好遠架!! hahahahahahha~~~~~

    回覆刪除