2010年1月28日星期四

蕉古力【Banana Chocolate Gateau】

天氣太熱,香蕉們一下子全出了梅花點。


滅蕉行動,即將開始....


秘笈來自------->這裡這裡


看招------







 

3 則留言:

  1. 你好~~我都是在悉尼生活的。
    偶然找到你的blog , 才知道原來你是在學前教育中心做教師的。
    因為我現正在TAFE讀cert. of child care, 所以,對你所講既野~都好有興趣。
    希望日後如果我有點這方面的問題,你可以為我解答呢~~
    我會慢慢再看完你打既BLOG , 今晚實在有點夜了~~畢竟就快凌晨一點了~

    回覆刪除
  2. 會吾會好甜架?

    回覆刪除
  3. 妳嗰個好包公呀! 不過都成功過我嗰個,我嗰個內置咗個升降機,啲蕉一放上去,就自動下降,影都冇埋!

    回覆刪除