2010年1月12日星期二

見不厭,吃不停。(271209)

09年的最後一個主日,約了朋友們到她們的教會參加早堂崇拜。


之後就在附近的一家酒家吃了一頓「不早的早茶」,「很早的午餐」;


更見識到香港的經濟復甦跟服務態度中間的微妙關係



朋友敘舊,管他哩﹗


我們依舊自得其樂﹗


下午,另一個約會。


天下著毛毛雨,又冷又濕。


可是這朋友不辭勞苦,老遠從新界來到九龍東,


移碪就船,就是為了見一見面,更作東道讓我飽嚐美食。


實在感激之至﹗


遇上同道中人,話匣子一發不可收拾......


意想不到啊﹗看來今次三缺一,下一次,肯是三個女人一個.......


總覺得朋友相交有如釀酒,新酒舊酒都是好酒;


隨著時間,酒會慢慢變得芳醇,讓人回味。


 



下面的豬頸肉超讚啊﹗




還有給俊少的禮物﹗



 

3 則留言:

  1. 「朋友相交有如釀酒,新酒舊酒都是好酒; 隨著時間,酒會慢慢變得芳醇,讓人回味。」
    好句好句,完全同意!

    回覆刪除
  2. 哈哈!現在想來送給俊少呢個對佢黎講真係小兒科,如果俊少對佢無興趣煩請轉贈有需要的人吧,不用浪費... 呢排工作又忙返,少左私人時間所以少左上blog,閑來想起你便又過來了,回Auz了,下次返來有機會再聚過,呵呵!

    回覆刪除
  3. 客乜氣丫!係我invite你出黎架麻,邊駛同我客氣呢! :) 感冒呀?!保重啊!你好返就好囉... 早前開始忙返,少左上blog,我得閑會自動蒲頭架啦... 我...無食藥...等等等...唔好鬧住, 我星期六會去抽血,月底會見醫生,我想知道依家既指數同之前對比差幾遠,清一輪唔食藥先驗血好過食下唔食下咁黎驗血,醫生判症時下藥相信都會容易D... 你放心啦!我會努力架啦,因為我就唔可以死住,要供樓呀~~~!哈哈哈哈!

    回覆刪除