2008年11月14日星期五

北遊記之十三(情迷千島)

北半球之旅第十三天(2/10)            1000 Island--Ottawa---Montreal


Thousand Island 是沙律醬之外,原來是個好美、好浪漫的地方﹗


可惜那天船遊千島湖時,俊少有點不舒服,整個船程「依偎」在我的肩膀上﹗老媽子變成「獨臂神尼」,單手拍照﹗而老夫子則充當「外勤」,跑到甲板上去﹗


聞說這湖中有超過一千個大小不同的島,每個島是一戶,一般用來渡假之用;但有部份是民居,其中一個較大的島上有學校和小店,儼如小社區一樣﹗只是回家或對外的交通只可以用小艇或...游水﹗


當中有個心型小島,是富商George Boldt買來,再以二千五百萬來建造一座古堡Boldt Castle,準備於情人節時送給他的愛妻Louise。可惜古堡正在興建當中,噩耗傳來Louise遽然病逝,George傷心不矣,勒令立刻停工。留下了荒廢了的古堡,還有哀怨的愛情故事........



Boldt Castle



The Power House & Clock Tower



Alster Tower



呢家人一出門口就係水,夜晚出門口要好小心至得。


之後前往蒙特利爾Montreal,因為地方太多,次序有點亂,看照片吧﹗







2010冬奧倒數牌(渥太華)



Hot dog in Cold day!



真係想唱番首「愛在深秋」.........如果命裏早注定............



本來該參觀聖母園大教堂,改了去聖約瑟﹗




奧運場館



我去咗邊呢﹖唔記得個名﹗﹗﹗

4 則留言:

  1. 奧運場館超大喔..

    回覆刪除
  2. 你知嘛,我老公睇到啲相時重以為你們去了歐洲添,每一座建築物都好有特色﹗

    回覆刪除
  3. 呢度我都有黎過啊. 呢度真係好靚.

    回覆刪除
  4. 最尾和最尾嗰張我未去過, 所以唔知.
    我記得當年我都是去多倫多參加本地華人旅行團而到的. 當年成日睇到新聞說 Quebec 要獨立. 唔知現在成功了嗎?

    回覆刪除