2008年11月21日星期五

六神丸(白菜種子)

 


估吓這是甚麼植物﹖



 


答案係﹕......................老白菜仔...(老到結種子果隻)


 


咁.......點解好似發黃嘅四季豆咁嘅﹖


其實種子喺裏面,好似六神丸咁架﹗好細粒﹗有好多粒,明年可以有好多白菜仔喇﹗


 


3 則留言:

  1. 原本種子體積是很小嗎?
    白菜仔的果原來是這樣. 你唔理佢, 我哋都見唔到呢.

    回覆刪除
  2. 嘩﹗你同我果然係「老嘢」,因為我諗現在無幾多人有聽過「六神丸」呢家嘢啦?﹗其實當我第一眼望到張相時,滿有信心咁同自己講﹕好明顯係竹啦﹗點知衰咗... 好彩我唔講無人知﹗弊﹗講咗出嚟,而家咪係人都知囉﹗

    回覆刪除
  3. 平時我種開那些種子很少棵, 結果的會大咁多既, 真的是白菜仔嗎?

    回覆刪除