2008年11月8日星期六

北遊記之十一(甜甜蜜蜜)

北半球之旅第十一天(30/9)   Hershey朱古力世界--康寧博物館--尼亞加拉大瀑布


今天景點不多但車程極長,一天之內由首府華盛頓到達美加邊境,途經甜蜜之州---賓矽凡尼亞州。


經過大概三個多小時的車程,終於到達Hershey's Chocolate World,童心未泥而又饞嘴的老媽子已急不及待排隊參加朱古力之旅


這個有點兒像迪士尼的小小世界,只不過坐的是可可豆車。沐浴在朱古力的香氣中,看著可可豆加牛奶,再變成一塊塊朱古力在運輸帶上滾動,真令人垂涎三尺﹗



好大「舊」朱古力呀﹗



呢啲都係﹗好香架﹗



參觀完之後,呢甜心婆婆送每人一粒Bliss朱古力﹗



哈哈﹗亞bear都有一粒﹗



我地買咗好多嚟送禮同埋「自食其力」呀﹗


下一站康寧玻璃博物館,要另外三小時車程;由於時間緊迫,所以在中途一家大型超市吃「自助餐」。


原來導遊口中的「自助餐」實際上是以重量計算;即是在Hot Food Bar 內挑選食物,然後往收銀處以重量付款。


俊少身先士卒要了小許炒飯和兩條重甸甸的春卷,味道一般之餘盛惠12美元﹗


有見及此,老媽子立即轉軚,買了一只特價烤雞,小量雜菜和麵包,也只是8美元,足夠跟老夫子吃個飽飽﹗



時近萬聖節,到處都有南瓜﹗



我們買了一隻特價烤雞,再加沙律和麵包,好滋味﹗


車子越往北走,秋意越濃。兩旁黛綠的山坡,夾雜著不同調子的紅葉;漫山遍野,盡是秋色。



導遊相當「識做」,選在農舍前讓我們拍照留念。


黃昏時份,忽忽的遊覽了康寧玻璃博物館,可惜太倉卒,那位負責關門的員工「如影隨形」地跟在我們後面,對展品只是「驚鴻一瞥」﹗



其中部份展品


晚飯後夜遊美國境內之尼亞加拉大瀑布,奈何天不造美,一直下著滂沱大雨,只好草草拍照了事﹗



 

4 則留言:

  1. 咁大既朱古力真係第一次見!!
    或許講都冇人信呀~~哈哈^^
    我初初仲以為假既添呀>.<"
    咁好吾好味架??因為我都好鐘意食朱古力...超正呀!!
    岩岩我姑姐去完日本旅行,又買左d朱古力,好好味架^^

    回覆刪除
  2. 我都好鐘意食Kisses呢隻朱古力,超正呀!!不過好貴>><"

    回覆刪除
  3. 99年,我同男友 (即我老公) 去瑞士旅行時,順道參觀瑞士蓮朱古力博物館﹗嘩﹗博物館內,琳瑯滿目的朱古力已令人目不暇給,更開心是在不同角落都擺放了不同口味的朱古力任遊客品嚐﹗雖然我不大嗜甜,但都引不住不停的吃﹗最後每位遊客均獲贈一盒瑞士蓮純牛奶朱古力以作留念,不要以為是超市買的 bar chocolate,而是可以送禮個隻 size 呀﹗唔記得講參觀瑞士蓮朱古力博物館係免費架,個一次我們真係「有食有 nik 」啦﹗

    回覆刪除
  4. 真係好靚 ~ 我成日同人講. 駛乜去九寨溝破壞人家的唯一淨土. 同樣的風景加拿大、美國多的是.

    p. s. 有好多人去完九寨溝都把垃圾都留下水中土中. 又有許多人在行走途中, 因為險峻的山路而發生交通意外.

    回覆刪除