2009年8月29日星期六

厚麵皮【香茜豬肉餡餅】

疲憊不堪的一天,沒有燒菜的勁兒﹗


一頓沒有飯的晚餐﹗


想起了笨B媽媽的芥菜粥,反正家中有兩棵老人家送的有機芥菜,索性將「冷飯」加開水,再加前一天剩下的肉碎,加入瑤柱、蝦乾(因為家中沒有蝦皮)、大芥菜,成了鹹粥。


再來個煎餡餅就可以了﹗餡餅是跟Meow Meow的食譜做的,不過家中沒有牛肉,亦懶得開車外出,只好用上本來預備用來包餛飩 的香茜豬肉餡。




人家的是皮薄餡靚,我的嘛....厚麵皮啊﹗

3 則留言:

  1. 很不錯呢﹗我很喜歡吃中式餡餅,但一想到要搓皮就不期然耍手擰頭 ... 都係出街俾錢算啦﹗

    回覆刪除
  2. 死啦,..... 諗諗下.... 其實你真係好忙, 咁不如我地黎嘅時候呢, 都係唔好專登整嘢俾我地食了, 上次講嗰啲呢, 由佢啦~~ 等我整! 你洗算啦! haahahhaha!!

    回覆刪除
  3. 嘩!大師傅都跟我整嘢食呀?好光榮呀! 其實我個餅都唔係好薄皮o架咋,所以妳唔見我影咬咗半邊 o既相囉! 俾我呃哂添,哈哈哈!

    回覆刪除