2009年1月16日星期五

無題

時間﹕某天下午茶時間


地點﹕南區某港式茶餐廳


人物﹕媽、仔、伙計


第一幕 ~ ~ ~


(伙計帶位後,沉默地極速放下餐牌,消失於視線範圍內。)


媽﹕食乜好呢﹖


仔﹕照舊啦﹗


媽﹕呢間唔係我地食開果間噃﹗果間裝修緊喎﹗


仔﹕咁....(用有限的閱讀中文能力睇餐牌),要雞翼公仔面啦﹗


媽﹕咁飲咩呀﹗


仔﹕...........


媽﹕zzzzzz.... 咦﹗紅豆冰唔駛加錢噃﹗


仔﹕咁..紅豆冰啦﹗


媽﹕唔該....(伙計在身邊掠過)


        唏﹗唔該.....(振臂高呼,差點兒要攔途截劫)...寫單吖﹗


伙計﹕..........(木無表情也不吭聲,手上拿著筆和單簿作準備寫單姿態。)


媽﹕唔該一個.......,飲.....,另一個...........都係飲...............。(見伙記站立良久,神情


        木訥;正準備以普通話覆述一次,伙計才開始動筆。)


 


第二幕 ~ ~ ~


伙計共來回三次,依次放下餐紙巾、刀和叉,第四次終於取來筷子和湯匙。


茶餐陸續送上,母子倆正準備大快朵頤之際。


仔﹕媽媽,你睇.......


 



 


媽﹕(暈)...唔該.......(為免引起公眾恐慌,只揚手示意伙計。)


          你睇吓碗麵..........(指住碗麵)


伙﹕(以一貫的酷 look同酷 voice)呀﹗係噃﹗都幾大隻喎﹗(依然站立在旁)


媽﹕(氣得半死)咁你會唔會收貴啲架﹖送咁大隻噃﹗


伙﹕(終於有笑容)唔會﹗等我幫你問吓先﹗


走到水吧同老闆娘「tze tze 枕」。


仔﹕咁我碗麵即係點呀﹖


媽﹕唔知呀﹗


良久終於回來了﹗


伙﹕你要食啲乜﹖


仔﹕我想食麵﹗


伙﹕公仔麵﹖


媽﹕你唔會比番呢碗我個可﹖


伙﹕(笑喇﹗)唔會﹗唔會﹗哈哈哈....


媽﹕仔,你應該食第樣嘛﹗


仔﹕唔怕﹗我已經將雞骨hide咗喺麵底下,如果佢比番果碗,我一定知﹗


媽﹕


 


 


                                                                劇終

4 則留言:

  1. 我非常欣賞 Johnny的幽默及你們跟伙計的「妙問妙答」,早前香港有一個家庭在某連鎖食肆進食時,疑因與伙計有齟齬,他們 order 的食物不是太鹹,便是有洗潔精味,結果報警了事﹗你今次的經歷算好架啦﹗

    回覆刪除
  2. 哈哈^^好搞笑,我都遇過呢d問題,真係氣得我半死!! 俊少好醒,上次我都冇咁做~哈哈^^

    回覆刪除
  3. 媽﹕(氣得半死)咁你會唔會收貴啲架﹖送咁大隻噃﹗
    呢句...
    真係笑死我..
    俊少都好醒目... 識咁樣 mark 住....

    回覆刪除
  4. MISS LEE 你的EQ相當高,佩服佩服!

    回覆刪除