2009年1月24日星期六

趕得切 ~

仲有兩日 ~


做﹖唔做﹖...做﹖唔做﹖...


最後決定.......去馬﹗


實情係今年打算做賀年糕點,早早已買好材料;可惜最近天氣反常,奇熱無比﹗


怕熱的老媽子進入「夏眠」狀態,完全不願走近會發熱的東西,差幾乎三餐也不繼﹗


就這樣明日復明日,明日何其多......唉﹗真的萬事成磋跎﹗


今天是老媽子的農曆生日,天氣卻比前幾天更熱;反正不宜外出,例不如做糕點「自賀」吧﹗


用了大半天的時間,做了紅豆糕、蘿蔔糕、油角和蝦片。


果然好有效率啊﹗當然囉﹗因為有好幫手嘛﹗事半功倍。


仍趕得切新歲賀年﹗


祝大家


步步高升啊﹗



紅豆糕做了軟(糯米)和硬(粘米)兩款。



似乎軟的比軟好味﹗


 



蘿蔔糕



油角



花生芝麻餡



俊少至愛龍蝦片

6 則留言:

  1. 我喺學校既家政堂都學整蘿蔔糕啊,都幾巧功夫的``不過始終都真材實料過喺街買!!呵呵xD

    回覆刪除
  2. 從小到大婆婆都會在新年前做以下事情﹕蒸年糕、做角仔,但全部都係送客的。過年前家裡就好似一個工場,婆婆日以繼夜趕在新年前送到親友手中。近年因婆婆要照顧小魔怪,每年只出「限量版」,只有來去她西貢的家拜年的才能試到她的手藝。很懷念和弟弟比賽做角仔的情況,說實弟弟的手藝比我好,還有更懷念剛炸起熱騰騰的角仔,我覺得比放涼了的好吃千百倍﹗
    你好像是生於情人節的,我可有記錯? 補祝舊曆生日快樂﹗預祝西曆生日﹕健康快樂﹗愈大愈靚﹗

    回覆刪除
  3. 香港剛剛踏入大年初一啦! 老媽子!恭喜發財! 祝妳和妳家人身體健康!萬事如意!心想事成!團團圓圓! 恭喜恭喜!

    回覆刪除

  4. 牛年快樂, 萬事如意!

    回覆刪除
  5. 祝老媽子新年快樂, 身體健康, 心想事成

    回覆刪除
  6. 這兩天都係忙著執拾屋企 其次還有就係整賀年甜品 ~ 椰汁馬荳糕及椰汁紅荳糕 所以係超忙 …. 可惜你要返去啦 如果唔係我就可以親手整來送俾你的賀年食品 等你可以品嚐一下 ~
    現送上年年有魚俾你嘞 希望食過後人工同職位可以步步高陹 ~

    老媽子祝你生日快樂 每日都開開心心 一日靚過一日 還有你們一家萬事如意 身體健康 恭喜恭喜 ~


    雖然唔可以即時送上這個蛋糕 ~ 但我會記住我地的約定 ( 我總有一天會整俾你食的 ~ 你等我呀 ~~~~~~~)

    回覆刪除