2009年1月28日星期三

開工大吉

快樂的時光總是過得特別快﹗悠長的暑假以農曆年作結﹗真的有點不是味兒啊﹗


年初二已經要上班了﹗不過今天是pupil free day,所以學生可以多一天假期;只是老師們回校準備一切而矣﹗


好妒忌俊少,他星期四才開學哩﹗因為第一天是「新仔」即是year 7和「老鬼」year 12,其他的多一天假期嘍﹗


從沒想過打西人工會有開工利是﹗


不過「世事無絕對」,今天收到老細的開工利是﹗好開心﹗


 



 

5 則留言:

  1. 很久沒有到這裡造訪了!你的網誌內容越來越多元化啊!當中更學到不少的知識,尤其對我這些不太懂亦不太愛煮食的無飯煮婦而言,看到你烹調的美食當前,也曾有一股衝動想嘗試下廚呢!
    祝你們一家身體健康,心想事成,萬事勝意,合家平安!
    騫騫亦祝顧姨姨青春常駐,明艷照人!

    回覆刪除
  2. 可能是因為你哋嘅總理喜愛中國文化,所以連你老細都知要入鄉隨俗囉﹗我而家係呢間中學聖誕及農曆年都有利是收,點解聖誕收利是?係因為呢間學校無聖誕慶祝活動,加上可能元朗啲鄉親鍾意派利是啩﹗

    回覆刪除
  3. http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/campaign/mala/index.htm
    去上面的網誌,揀熱爆賀年大頭貼,跟住做就可以架啦﹗你可以將你啲小朋友個樣 key 上去,不過相片的大小有限制,你可以 Microsoft 附設的軟件將啲相 resize,唔明問俊少或老夫子啦﹗成功後,記住 post 出嚟呀﹗

    回覆刪除
  4. 真無想過你的鬼佬老闆會給你開工利是啊...

    回覆刪除
  5. 既然你老細另有新就,咁你就要送番啲嘢俾佢、賀吓佢啦.... 先送佢一個桔,祝佢諸事大「桔」﹔再送佢一條豬脷,祝佢事事順「脷」,買唔到可以用利是代替﹗再送佢一紮蔥、一紮唐芹,寓意佢聰明及勤力﹗你認為我的建議如何呢?
    你知嘛?當年我第一天番瑪中時,我媽就將以上四樣 (桔、利是、蔥及唐芹) 放係我的手袋裡,我一打開嚇了一大跳,搞到我成日唔敢打開手袋,驚俾人聞到陣芹菜味﹗

    回覆刪除