2009年9月29日星期二

還在。。。。。

唏﹗我還在啊﹗


多天沒有更新網誌,原因只有一個.....


真的..


是.....


好忙好忙唷﹗


忙啥﹖



看啊....



清楚了吧﹗


 

6 則留言:

  1. 左面第二行第一個做得唔靚, 崩左.... courier來香港, 我幫您消滅佢, 無人知架.....

    回覆刪除
  2. I was disappeared long than you, hehe

    回覆刪除
  3. 哇....加菲貓月餅呀!! 個賣相一定好靚架姐-v-
    係咪冰皮黎架?

    回覆刪除
  4. 近年香港多了售賣製餅工具的店舖,有朋友係油麻地買了成套嘢番去整,個樣好靚仔,倘若你稍後回來時,約埋我去行街街呀﹗

    回覆刪除
  5. Rose was sinking under the sea (where is the one to fix the computer, heeeeee)

    回覆刪除
  6. 我都想食呀! 今年都未食過卑鄙月餅,不過老公話如果我整,佢寧願我整傳統嗰隻喎!佢講就易,真係當我咩都識咁!

    回覆刪除