2009年9月9日星期三

閉氣之糕【榴槤蛋糕】

朋友,可以同喜,


朋友,可以同悲,


朋友,可以分憂,


朋友,當然也可以分甘同味。


朋友啊﹗我不會兩脅插刀,


不過,我可以為你做「閉氣之糕」﹗



*****************************************


這東西,我對它一點好感也沒有﹗



以前在香港,每次見它都會敬而遠之,


甚至「聞風」喪膽﹗


榴槤這東西,真的不是我杯茶﹗


可是朋友卻最愛榴槤,好吧﹗今天是她的牛一,


她指明要天使蛋糕,


噢﹗臭臭的天使﹗


唯有..在重要關頭,閉氣好了﹗


(還好﹗沒有用廁紙塞住鼻孔﹗)


朋友最愛綠色,用了新鮮班蘭葉榨汁加入蛋糕內,


變成史力加蛋糕﹗




燈光問題,看不出是淡綠的﹗



加入班蘭汁打成淡綠的忌廉



閉氣的步驟﹕加入榴槤肉夾心



用cereal ring 做裝飾



今次抆cream,有點進步了﹗



做好了﹗拍過照後,當然以9秒9的速度送出﹗


至於味道和切面,要後補了﹗


生日快樂啊﹗


 

4 則留言:

  1. 榴槤 o既味道咁勁,妳咁唔鍾意都為妳朋友整 cake 呀? 俾我就一定感動到喊囉! 有妳 lee 個 friend,真係幸福到瞓著都笑醒呀!

    回覆刪除
  2. 榴槤....我食過了﹗好臭的``食完之後,幾日後既胃氣還有那種味道﹗- -

    回覆刪除
  3. 估不到我們是同路人 ~ 都不是「逐臭」之夫 (人)

    回覆刪除